Hvor ofte dusjer du?

• Trådstarter Trådstarter **SunFlower**
  • Opprettet Opprettet
Dusjer og vasker håret hver morgen. Trener 2 kvelder i uka - så da blir det dysjing + hårvask 2 ganger disse dagene ;)

Vanlig vis annenhver dag. Men nå når jeg har vært kvalm og gravid har det blitt nedprioritert. Tar så utrolig mye krefter. Men 2-3 ganger i uken nå.

Dusjer 2 (noen ganger 3) ganger om dagen avhening av hva jeg har gjort. Men håret vasker jeg 2 til 3 ganger i uken, hvis ikke blir det så utrolig fort stygt og det tørker helt ut :)

Annenhver dag. Helst hver dag. Men ikke alltid tid til det. Prioriterer søvn om dagen !

Annenhver dag. Vasker håret hver gang.

Dusjer hver dag. Noen ganger 2, hvis jeg fryser eller føler meg møkkete. Håret annenhver dag, og jeg klarer 3 dager om jeg kun er hjemme :-D

Og vasker du håret hver gang? Jeg føler at jeg ikke er ren nok noen ganger, og derfor dusjer jeg ofte både kveld og morgen. Vasker håret å.
Hvorfor føler du at du ikke er ren nok? Du får veldig tørr hud at å dusje mye, spesielt nå på vinteren. Kan du ikke bare ta en ekstra vask med klut på utsatte punkter?

Dusjer hver morgen og etter trening. Vasker håret annenhver dag

Dusjer hver dag(som oftest) og vasker håret 2-3 ganger i uka. Trenger ikke vaske det mer, heldigvis!! Slitsomt å vaske langt hår:P

Dusje gjør jeg hver morgen, og håret tas 3 ganger i uken. Noen ganger flere, spørs hva jeg har gjort på...

Dusjer minst annenhver dag og også håret. Har så lett for å føle meg skitten, selv om jeg ikke er det:p

Dusjer stort sett hver dag, da håret også :) Av og til går det en dag eller to i mellom, andre dager må jeg dusje to ganger pr dag

Vanligvis annenhver dag, oftere ved behov. Føler meg skikkelig heslig hvis det går tre dager mellom hver dusj.

Back
Topp