Hvor ofte dusjer dere? Link

I går dusja jeg to ganger. Men det var fordi vi skulle i søndagsmiddag hos svigers, og på kvelden gikk jeg tur med bikkja og ble svett. Så da MÅ man dusje :P

Det vanlige her er en gang om dagen. Vesla bader annahver dag, tror egentlig det er sunnere!

Så fremt jeg ikke trener, og bare er hjemme, så blir det vær 2-3 dag.. vasker meg da, men dusjer sjeldnere enn jeg hører andre gjør.. hehe.. Trenger det ikke.. 

Dusjer 2 ganger om dagen i ukedagene (hver morgen og etter jobb), og 1 gang om dagen på Lørdag og Søndag...

Om jeg trener dusjer jeg også, om jeg så har dusjet 2 ganger samme dag allerede!!

Litt ofte kanskje, men er vel blitt en vane sak...

Dusjer så og si hver dag, skulle ikke gjort det pga. får litt tørr hud, men må bare.. Hvis ikke føler jeg meg så ekkel :P

ca hver 2  dag, og det gjør tulla og. har jeg blitt veldig svett ol så dusjer jeg selvsagt oftere. Men ønsker ikke å ødelegge huden min

ca hver 2  dag, og det gjør tulla og. har jeg blitt veldig svett ol så dusjer jeg selvsagt oftere. Men ønsker ikke å ødelegge huden min

Dusjer som regel hver dag, men kan godt bli annenhver dag også.
Spørs hva jeg har gjort, har jeg kun vært hjemme og slappa av så er ikke behovet for å dusje så stort, hehe emoticon

Back
Topp