hvor ofte drikker din sambo?

Han drikker aldri hvis han skal på jobb dagen etterpå. I helgene tar han seg et par glass whiskey for det er han fan av. Som oftest drikker han Munkholm hvis han vil ha øl...

Jeg savner litt mer detaljerte svar. Han drikker jo, men hvor ofte som det står i spørsmålet kan jeg ikek svare på når alternativene er hvor mye.

Han drikker på jobb, fordi han jobber i utebransjen :P

Ellers nesten aldri, for det er sjelden han har fri på andres festdager

Han tar seg 1-2 glass vin hvær kveld, så blir det vel 6 øl i tillegg når det er helg. sjelden han drikker noe mye mer enn det. Synes det er helt greit slik.

Drikker aldri i ukedagene, men kan ta seg en øl på en fredag eller lørdagskveld innimellom.

engang iblant så tar min kjære seg en øl eller 4... men er ikke ofte. Og nå han slanker seg så har han holdt seg unna helt[8D]

min sambo kan gjerne si at han er blakk og ikke kan kjøpe mat for så gå og kjøpe seg øl/sprit..bare denne helgen har han drukket mer ann 20 halvlitere[&:][:@][:'(] er d normalt?

ORIGINAL: *MissMaya*

min sambo kan gjerne si at han er blakk og ikke kan kjøpe mat for så gå og kjøpe seg øl/sprit..bare denne helgen har han drukket mer ann 20 halvlitere[&:][:@][:'(] er d normalt?

Viss det er sånn hele tiden vil jeg si det er normalt for en alkoholiker, ikke for an med ett normalt forrhold til alkohol.. Viss man må lyve for å kjøpe alkohol, eller lyver om att man drikker det er det ikke mye normalt

Han drikker sjelden midt i uka etter at vi fikk tassen, og om det skjer er det bare en øl eller to.
Ellers er vi ute en gang i mnd ca. og da drikker han gjerne en kasse øl + brennevin.

Han drikker ikke på hverdagene. Tar seg en øl en sjelden gang i helgene. Og så er han ute (=drikker mange øl[:D][:D]) et par ganger i året. Vi var begge en del ute før vi fikk barn, men drakk ikke i ukene likevel.

Litt vanskeli egentlig, men blir vel den fra 4øl til 10øl, noen ganger tar han 'fotball-pils', andre ganger kan han ta seg øl  iuka fordi han har fri. Men det er han som skal kjøre ungene i bh og skole de gangene han har fri, så han vet sjøl at inntake ikke kan blir for stort, ellers pleier jeg og si fra når jeg syns det er nok[>:][>:][:D]

ORIGINAL: lindaen

Dette er jo et spørsmål om hvor mye, ikke hvor ofte..?? Min drikker kanskje 3-4 ganger i året.. 

Sign.
Men aldri i ukedagene!

Hender han tar seg en øl etter øving men det er heller sjeldet. Spesielt nå etter at jeg ble gravid så drikker han omtrendt aldri. Men vi tar en Munkholm sammen i ny og ne! [:D]

ORIGINAL: AuroraogMamman

hender han tar seg en i uka... men ikke ofte... og bare hvis vi har..

Back
Topp