hvor ofte drikker din sambo?

x1x*MissMaya*

Forumet er livet
da mener jeg alt fra en øl,til 7-8 halvlitere..og vi snakker da om en vanlig hverdag(ikke helg)
min sambo mener det er helt normalt å ta seg noen øl omtrent hver dag midt i uka..gjør jo ikke noe at han skal på jobb..han blir jo ikke full han(han ser det ikke selv iallefall)

Fra 2008 så har vi begge valgt å slutte med alkohol drikking. Alkohol tærte for mye på forholdet og familien.

Sambo drikker aldrig i ukedagene.

Han tar seg stortsett en til to pils på fredager og lørdager, men har kommet for at han ville kose seg med en øl en onsdag her[8D]

ORIGINAL: AlexandraOgAngelica

Sambo drikker aldrig i ukedagene.

Samme her...

nesten aldri

Drikker aldri i ukedagene, men kan ta seg en pils til fortballkampen[:)]

aldri midt i uka......

Dette er jo et spørsmål om hvor mye, ikke hvor ofte..?? Min drikker kanskje 3-4 ganger i året.. 

ORIGINAL: ·´`•Theamamma•·´`

Han drikker ikke i det hele tatt[:)]

han drikker ikke vist han skal på jobb dagen etter, eller det hender seg på sene sommerkvelder, men det er kanskje 1-2 ganger i løpet av sommerene og sjelden mer enn 1 eller 2 øl.

Drikker egentlig sjeldent mer enn 1-2 øl i helgene også.

han tar seg gjerne 1-2 øl til fotballkamper. kanskjw 3-4 til lørdagskampen.... merker sjelden noe på ham

Nesten aldri, siden vi ble sammen for snart 3 år siden, har han drukket alkohol 2 ganger, og da max 3 øl. Så han e stort sett avholdsmenneske! [:)] 

drikker ikke han[:D]

Det har vel hendt at han har tatt seg en øl eller 2 i en ukedag, men det er svært sjelden.[:)]

Kanskje en øl en dag midt i uken, max 1-2 ganger i mnd.  Synes det er helt greit jeg...

Han drikker aldri[;)]

Eller hvertfall sjeldent, han kan ta en cider fra Sverige med 2% alkohol inni mellom, regner liksom ikke med det[;)]

han kan finne på å ta seg et glass vin en gang i blandt... men ikke mer enn et par ganger i måneden.

Jeg har ingen sambo.

Men jeg har en mann [:D] og han drikker aldri, vi er begge totalavholds.

Han drikker ikke midt i uka, men kan ta en øl til maten i helgene, og drikker cognac hver fredag med min stefar..

Syns det å drikke hver kveld er litt drøyt etter min mening(som har alkis i familien) problemet ligger i om man må ha den ølen...

Back
Topp