Hvor ofte drar du til frisøren?

Har du aldri vært hos frisøren?? :eek: Hvem som klipper deg da?

Er selv til frisøren 1-2 ganger i året, burde vært oftere for blir så innmari tykt
Mamma ;)

Hr tykt hår jeg og. I hvertfall inntil noen mnd siden :p røyter fælt... Gratis tynning av håret da :p

Sent from my iPad using BV Forum

Det var lurt med lærling :) de må vel være litt flinke før de får lov å gå løs på håret til folk? :)

Hdde vært morsomt å bare være litt vill og farge håret snart :p

Lærlingene må vise at de kan nok før de får gjøre hva som helst, men jeg har jobbet med opplæringskontor og vært på messer hvor de har hatt blant annet frisørkonkurranser. Og mange der er utrolig flinke og veldig lidenskapelig opptatt av yrket de har valgt!

Selv skal jeg klippe håret på lørdag. Er lei av floker, må jo alltid sette håret opp siden lillemor elsker å dra i det. Og kanskje det blir litt mindre røyting ;)

Lykke til med det da :) blir sikkert fint.

Jeg går ganske ofte. Jeg har dessverre begynt å få ganske mange grå hår, så må farge det ofte. Før jeg fødte gikk jeg til frisør omtrent hver 2. mnd. Ikke alltid at jeg klipte det, men ofte ble det en stuss av tuppene hvis det ikke ble mer frisyre. Etter fødselen har jeg "bare" klipt meg en gang, men har farget det to ganger. Kommer til å klippe det en gang til før jul og sikkert farge det to ganger. Kjipt at jeg må farge det så ofte. Uten det, hadde jeg nok drøyd det litt lenger mellom hver klipp. I alle fall nå som jeg stort sett har håret i strikk....

Har de sånt fargekart som man ser på da, når man vil farge det?

Prøver å få gått hver 2-3 måned.. :)

Back
Topp