Hvor ofte drar du til frisøren?

Spire90

Gift med forumet
jentene i juni13
Jeg hadde nettopp en ekkel drøm om at jeg dro til frisøren for å klippe meg og farge det, og så gadd hun ikke å klippe noe særlig så jeg så teit ut. :p
Jg har tenkt på det en stund, å dra til frisøren, men mistenker at det er dyrt, så venter.

Hr aldri vært hos frisøren ;)

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg har de siste åra gått altfor skjeldent, nå har jeg vært to ganger på litt over 1 1/2 år.. Flr gikk jeg ca hver tredje til fjerde mnd.

Har tre små herligheter<3

Altfor sjelden.. Er rimelig greit på tide nå, for å si det sånn.. Siste gang var kanskje i januar :O !

Sent from my iPhone using BV Forum

Klipper dere bare tuppene og tynner eller har dere frisyrer? :)

Ca 2-3 ganger i året..har ikke vært der siden i mai nå, skal dit en gang før jul, det trengs virkelig! Har en frisyre som ikke trenger å bli klipt så ofte, har langt litt oppklipt hår :)

Sent from my iPad using BV Fo

Tja. 2-3-4 ganger i året.. Klipper oftest frisyre. Ofte hatt bob lang/kort. Nå er det bare oppklipt. Og jeg liker det ikke.. Så sparer for harde livet :) savner det lange håret mitt!

Tja. 2-3-4 ganger i året.. Klipper oftest frisyre. Ofte hatt bob lang/kort. Nå er det bare oppklipt. Og jeg liker det ikke.. Så sparer for harde livet :) savner det lange håret mitt!

Skjønner hva du mener.. Jg hat litt elsk/hat forhold til langt hår. På den ene siden er det lett å sette i hestehale/topp og flette. Men på den andre siden blir det (med mitt hår) lett floker og mye hår å gre. Har lyst på hår til skuldrene eller noe. Og kanskje prøve en ny farge for en gangs skyld :p

Jeg var mye hos frisør før, da ei i familien hadde eget studio. Men nå har ho skiftet yrke ( 6-8) år siden og jeg har ikke råd til å gå til noen andre :p jeg hadde jo hår ned til fua... det var MYE Farge...
Har vært hos frisør 2 ganger siden ho slutta! :p

Går nok 5-6 ganger i året. Mellom hver andre til tredje måned. Det er en luksus jeg unner meg! Jeg varierer veldig på hva jeg gjør. Sist gikk jeg fra langt blondt til mørkebrun bob. :)

1-2 ganger i året. Skal bli flinkere til og ta meg råd til det. Man ser utrolig mye freshere ut om man tar vare på håret..

Til dere som ikke har/tar dere råd til frisør vil jeg varmt anbefale å gå til lærling. Ja, det tar lengre tid (i alle fall til å begynne med) men det er litt derfor det er rimeligere. Hvis lærlingen er usikker eller ikke kan noe skal den få hjelp og veiledning. Fullt klar over at noen salonger, desverre, ikke gjør dette. Men hør litt rundt. Er det noe det snakkes om (i alle fall herover) så er det hvordan lærlinga blir behandlet :) er du tøff og tørr litt og Trives med lærlingen så spør om hu trenger modeller til svenneprøva. Normalt sett skal dette være gratis + kost (dvs det fargen/permanent koster å bruke etc) :)

There is a crack in everything ☆
That`s how the light gets in ☆

Til dere som ikke har/tar dere råd til frisør vil jeg varmt anbefale å gå til lærling. Ja, det tar lengre tid (i alle fall til å begynne med) men det er litt derfor det er rimeligere. Hvis lærlingen er usikker eller ikke kan noe skal den få hjelp og veiledning. Fullt klar over at noen salonger, desverre, ikke gjør dette. Men hør litt rundt. Er det noe det snakkes om (i alle fall herover) så er det hvordan lærlinga blir behandlet :) er du tøff og tørr litt og Trives med lærlingen så spør om hu trenger modeller til svenneprøva. Normalt sett skal dette være gratis + kost (dvs det fargen/permanent koster å bruke etc) :)

There is a crack in everything ☆
That`s how the light gets in ☆

Her var det satt ut skilt utenfor at de trengte folk til svenneprøve,men jeg fikk aldri somla meg dit :p
Men det er første gang jeg har sett det annonsert.

appen

Det var lurt med lærling :) de må vel være litt flinke før de får lov å gå løs på håret til folk? :)

Hdde vært morsomt å bare være litt vill og farge håret snart :p

Jeg hadde nettopp en ekkel drøm om at jeg dro til frisøren for å klippe meg og farge det, og så gadd hun ikke å klippe noe særlig så jeg så teit ut. :p
Jg har tenkt på det en stund, å dra til frisøren, men mistenker at det er dyrt, så venter.

Hr aldri vært hos frisøren ;)

Har du aldri vært hos frisøren?? :eek: Hvem som klipper deg da?

Er selv til frisøren 1-2 ganger i året, burde vært oftere for blir så innmari tykt

Back
Topp