Hvor ofte bytter du OB/Tampax?

Hyssamaia!

Gift med forumet
Bare hos meg det ofte går veldig mye Tampax? jeg må bytte hver gang jeg er på do[&:]
Klarer ikke risikere og få tiss eller bajs på tråden[8D]

[:D]

Bytter vel ca. hver 4de time. Så blir vel nesten hver gang jeg tisser... men kan fint tisse uten å bytte.
Men om jeg bajser må jeg bytte... [8D]
Too much info.

ORIGINAL: TonjeJenta

Bytter vel ca. hver 4de time. Så blir vel nesten hver gang jeg tisser... men kan fint tisse uten å bytte.
Too much info.

hehe enig med du[8D]

Too much info.

je[:)]

Bytter hver 3.- 4. time. Jeg hverken tisser eller bæsjer på tåden da, så det går helt fint[:)]

når jeg har føler for det[:)] Har verdens minste blære tror jeg, så jeg tisser en gang i halvtimen![:'(]
Kan derfor ikke bytte hver gang..

Eg har tråden oppover eg. Så får ikke bæsj og tiss på den :)
Bytter hver 3 time ca [:D]

ORIGINAL: mammasin

Hver gang jeg går på do. [:)] Selvom det ikke er nødvendig[8D]

Ved behov. [:)]

Det vil sei alt mellom 2-5 timar.

Bytter både ved behov og hver gang jeg går på do. Nå har jeg sluttet med tamponger for en stund siden, da. Fikk bare sopp og faenskap hver gang jeg hadde mensen. Skal kjøpe meg mooncup. Billigere, mer miljøvennlig og bedre for helsa. [:)]

ORIGINAL: *Prinsessa

Too much info.

hehe enig med du[8D]

ORIGINAL: Sicily

Skal kjøpe meg mooncup. Billigere, mer miljøvennlig og bedre for helsa. [:)]

Jeg har lunetten og er veldig fornøyd!
Tømmer mellom 2 og 5 ganger i løpet av dagen.
Spørs om det er en dag med mye eller lite blod...[;)]
(trenger bare å tømme to ganger i døgnet om man blør lite sånn helse og hygienemessig)

Bytter hver gang jeg tisser

Eller om jeg ikke må tisse så bytter jeg da også..[8D]

ORIGINAL: mammasin

Hver gang jeg går på do. [:)] Selvom det ikke er nødvendig[8D]

Første uka bytter jeg hvert 20- 30 minutt og uka etter holder det med ca hver 2 time.

ORIGINAL: ~lill~

Første uka bytter jeg hvert 20- 30 minutt og uka etter holder det med ca hver 2 time.

Har du mensen i to uker i strekk? [:o] Himmel og hav, jeg trodde jeg hadde den lenge som har den i 9-10 dager..

Kommer litt an på hvor i perioden jeg er... men på slutten så bytter jeg sjeldnere enn de første dagene! De første dagene må jeg bytte hver time... på slutten hver 3-4 time...

Back
Topp