Hvor ofte bytter dere bleier på babyen?

  • Trådstarter Trådstarter Moderator Grete
  • Opprettet Opprettet
Ingen faste rutiner, bytter ved behov, enten at bleien er full eller at babyen er ukomfortabel:)
 
Bytter stort sett etter hver amming, (2,5 time mellom) men ofte er ikke bleia særlig full, så hadde nok ikke trengt så ofte.
 
Bytter etter hver amming ca :) Byttet ikke så ofte før men han fikk en infeksjon, etter det er jeg mye mer nøye med at han ikke skal ligge lenge med tiss i bleia. Da får det heller gå litt bleier ;)
 
Ved behov. Og som Newbee skriver; skifter før vi skal ut i lengre perioder slik at han starter med helt tørr bleie. Han har ofte våte bleier, tisser helt sinnsykt mye
 
Ved behov her også :) ingen bytte om natta med mindre det er bæsj :) så morgen bleien er meget tung av og til :P
 
Bytter ved behov vi også. Ingen faste rutiner der.. Men vi tar bestandig på ny bleie før vi drar ut. Og ellers skifter vi såpass ofte at hun ikke skal må ligge lenge med våt bleie. Bleiene gidder jeg ikke å spare på.
Men nattbleien er skikkelig tung her også, så det henner jeg skifter en tissebleie iløpet av natten hvis hun likevel er våken. Da skifter vi i senga.
 
Ved behov. Har han vært våken lenge skifter jeg før han skal hvile, synes han sover bedre da:) om natten skifter jeg ikke, veeldig tung om morgenen:)
 
Back
Topp