hvor ofte bytte smokker?

|Lica|

Forumet er livet
Hvor ofte bytter dere smokker til barna deres?
jeg kjøper nye smokker til elias en gang i mnd, for jeg mener å ha lest et sted at det visst var lurt når de begynte å bite på smokken. tror den gummi delen lett kan falle av, husker ikke helt.

men er det lite vits? kan jeg la det gå lenger tid? er jo ikke akkurat så billig med smokk[&:]

Bytter dem ca en gang i mnd ja. [;)] Står på smokke-pakka... [8|] [8D]

Elias bruker mest smokk om natten han og.
jeg byttet sjeldnere da han var mindre så jeg gjør omvendt av deg..

ORIGINAL: Helene...

Bytter dem ca en gang i mnd ja. [;)] Står på smokke-pakka... [8|] [8D]

det var der jeg hadde lest det ja[8D][:D]

ORIGINAL: EmmaT

Jeg koker de ofte, tror ikke det er så heldig da. Men bytter ca annen hver mnd.

jeg koker kun når de er ny, er det lurt å koke flere ganger?

ORIGINAL: Lady m/ Baby

ORIGINAL: Lica86

ORIGINAL: EmmaT

Jeg koker de ofte, tror ikke det er så heldig da. Men bytter ca annen hver mnd.

jeg koker kun når de er ny, er det lurt å koke flere ganger?

Da snuppa var mindre kokte jeg dem vær dag[8|][8|]
Nå koker jeg alle hver 14. dag - hun har sikkert 8-10 stk.. (Jeg må bare kjøpe når jeg ser en smokk jeg liker[8|])

eg har alltid bare kokt de en gang[8|] hmm, jaja han har ikke tatt skade av det[:D]

elias har bare 2 smokker så derfor jeg bytter så ofte

Bytter de hver 3 mnd. koker de ofte så bakterier er det ikke mye av. men sjekker alltid den gummidelen for hver gang hun får den.

Har bare to smokker, en som han bruker når han sover om dagen og en om natta. De er i silikon da, så tror de tåler ganske mye? Koker dem ofte, for å være sikker på at de er rene, og da sliter og drar jeg i sugedelen også - ser ut helt som nye foreløpig, han har vel hatt disse to i 3-4 uker tenker jeg.

Har BabyNova-smokker, og slet en del med å få tak i dem. Kjøpte da to til barn uten tenner, som han altså bruker nå, og to til barn med tenner. Han har tydelig tenner på vei, så tenker han bruker de to han har nå til de titter frem...

Back
Topp