Hvor ofte barberer du beina?

På vinteren stort sett ikke før jeg skal noe spesielt, sånn typ jul og bursdager.
På sommeren blir det kanskje en gang i uka :-P

Mer om sommeren, ellers nå og da resten av året. ;) Hårete bein er ikke et sjeldent syn, med andre ord. Har ikke så mye, da.

Blir vel sånn én gang i uka om sommeren tror jeg, men ikke så ofte ellers. Samboer'n kunne ikke brydd seg mindre om hvordan leggene ser ut, så da orker jeg ikke å stresse med det heller :-P

Om sommeren ca hver tredje dag. Høst-vår når jeg skal gå med skjørt eller mannen klager.

Har lite hårvekst, så kanskje 1-2 gang i mnd på sommeren - noe mer er ikke nødvendig. På vinteren gjør jeg det hvis jeg skal ut på noe. :p

Hver gang jeg vasker håret. Tar en runde med høvelen mens balsamen viker. Så 3-4 ganger i uka.

På sommeren gjør jeg det i gjennomsnitt 1 gang i uka, og på vinteren kun hvis jeg skal noe (selv om jeg bruker strømpebukse), eller når jeg "pynter meg" litt ekstra for mannen. :)

Nå er det lenge siden sist... Før pleide jeg å ta fredagsrumden:p

Sjelden om høsten og vinteren da er det kun når det trengs eller jeg syns det blir for ille :-P vår og sommer blir det oftere :-)

På sommeren ca 2 ganger i uka..de vokser ikke så fort ut og i tillegg er de lyse :) På vinteren kan det av og til gå noen uker i mellom :p

Annenhver dag

En gang i uka

Back
Topp