Hvor ofte barberer du beina?

Yummy_mummy

Februar 2014 Miss Gode Råd <3
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Septemberlykke 2016
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Oktoberlykke2020❤
Jeg barberer meg på autopilot hver gang jeg dusjer uansett årstid. Har noen venninner som kun barberer seg om sommeren og noen som ikke gjør det i det hele tatt. Hvordan er dine barberingsrutiner?

Går i perioder.
Prøver å ta det en eller to ganger uka kanskje men plutselig kan det gå en stund lengre...
Sambo liker ikke når de vokser ut så får enten holde de barberte eller la det vokse skog for da slipper han stikking :-P

I rykk og napp. :p Oftere på våren og sommeren. Nå er det på tide ser jeg... ;)

1 gang i uka når det nærmer seg vår og varme. På vinter med snø og kulde gjøres det om jeg skal ut på noe. Pelsen må jo varme meg da :o

Når det er shortsvær eller eg skal i svømmehall.
Så nå har eg ikkje barbert siden september. :)

Sommer + fest :p

3-6 ganger i årer kanskje xD

Vokser noen ganger i året :p
Liker bedre (i samråd md mannen lange myke hår enn korte stikkehår) e

Hele tiden til vanlig. Ble fint lite under sv.skapet og har enda ikke gjort d etter fødsel (lille er straks fire uker) :P

Varierer avhenig av årstid. På sommeren prøver jeg å ta det hver gang jeg dusjer. På vinteren når jeg orker. Blir fort litt pels mellom hver gang. Barberer om jeg skal gå med kjole eller i svømmehall.

På sommeren gjørnjeg det ca et par ganger i uka. På vinteren gjør jeg det innimellom men er ikke like nøye akkurat.. :D

Sånn to gang i året. Til jul og til sommern. Vokser knapt der

Går litt i rykk og napp her også. Når jeg husker å ta med barberhøvelen i dusjen:p

Alt for sjeldent?? ;) når jeg oppdager at jeg MÅ på vinterstid. På sommeren blir det jevnt ;)

Back
Topp