Hvor ofte bader/dusjer deres 4-åringer?

Målet er ca en gang i uka. Noen ganger blir det oftere og noen ganger har det plutselig gått litt lenger tid også :p
 
Min 3.5 åring hater virkelig å dusje, kan til nøds bade, men er stort sett en kamp. Så her blir det vel 1 gang i mnd. Skulle gjerne dusjet 1 gang i uken, men ganske lei den kampen det blir hver gang.
Noen tips?
Får god klutvask morgen og kveld.
 
Last edited:
Min 3.5 åring hater virkelig å dusje, kan til nøds bade, men er stort sett en kamp. Så her blir det vel 1 gang i mnd. Skulle gjerne dusjet 1 gang i uken, men ganske lei den kampen det blir hver gang.
Noen tips?
Får god klutvask morgen og kveld.

Har ikke vært borti problemstillingen enda, tvilli gene her elsker å bade, men ikke så fornøyd om det blir "bare" dusj. Prøv med badebomber? Eventuelt få velge såpe/sjampo i butikken selv?
 
Ahh, nå kan jeg nok svare "ca 2 ganger i uka, men begge på samme dag" en periode igjen.. Innehaver av halvtårskort på svømmehallenen. Dusj før og etter bad.

Ja. Også klorbades hun jo fakrisk også da ;)

Bading og hårvask hjemme blir det vel mer av utover våren ved behov (også kjent som sandkassa....)
 
Ved behov :duckie blir som regel 1 gang i ukedagene på vinterstid. Og kanskje 1 gang i helgen.. Ikke fordi d er behov, men fordi jeg ikke får dusje i fred... :hilarious:
 
Hver dag. Gjort siden fødsel. Men i helgene blir det noen ganger en vask med klut.
Blir nok å nedjustert bading utover. Men ungen lukter tåfis og har svett greit i bhg hver dag, så da er det godt å få vaska det bort. Blir mindre svetting med mindre klær etterhvert så da blir det nok bare enkel rengjøring om kvelden.
 
Back
Topp