Hvor ofte bader dere?

1-2 ganger i uka. Men har kroppsvask hver morgen og kveld.
Grunn for at vi bader sånn sjelden er for at jeg syns lillemann er så liten enda og bruker mye av kreftene sine på å bade. Blir vel oftere når han blir eldre.

En måned - kveldsbad nesten hver kveld.
Men før hun var det, bare en gang i uken.

Hun digger det ❤️

1-2 ganger i uken...siden d var d vi fikk beskjed om på sykehuset:p

2-3 ganger i uka, den lille her elsker det! :)

1 gang pr uke. Men han er snart 4 uker nå så blir nok oftere :-) håper han lærer seg å elske det.. Får ikke inntrykk av at det er det beste han vet enda ;-)

Vi bader fortsatt kun 1 gang i uken. Men så vasker vi hun i vasken etter hvert bleieskift, så derfor glemmer jeg litt resten :p

2-3 ganger per uke i vann siden han bæsjer mye og mister hud på kroppen. Ellers tørker vi han med klut hver dag i ansiktet og bleieområdet.

Vi bader 2 ganger i uken. Han er 1,5 mnd og hater å bade. Så det er ikke mange sekundene han er nedi akkurat. Håper han lærer seg å like det etterhvert. Husker de andre to elsket det i denne alderen.

1-3 ganger i uken, men nå er hun bare 2 uker, og 6 dager. Og hun vaskes utenom badingen vær dag. Når hun vokser til blir det oftere. Ryggen min klarer ikke mere enda. Den bruker alltid tid på, og komme seg etter svangerskap .

Bader hver kveld! Ikke fordi baby er skitten, men for kosen og rutinen sin del. Bader i lunkent vann og kun med olje. En fin avslutning på dagen, får siste måltid etterpå. Gjort det slik med alle. Hun elsker det og blir helt salig og fornøyd etterpå☺️

Bader hver kveld! Ikke fordi baby er skitten, men for kosen og rutinen sin del. Bader i lunkent vann og kun med olje. En fin avslutning på dagen, får siste måltid etterpå. Gjort det slik med alle. Hun elsker det og blir helt salig og fornøyd etterpå☺️

Det høres jo fantastisk koselig ut! :-)

Det jeg tenker og, er så koselig ❤️

Ca 2-3 ganger i uken, noen ganger oftere :-) Hun liker det veldig godt! Hun har hatt litt vondt i magen med skriking på kveldstid og roer seg når hun kommer i badekaret.

Raskt bad i vasken hver kveld. Rent vann, med litt olje. Gjør det fordi det ser ut som at han liker det, og for at kveldsstellet skal skille seg litt fra de andre.

1-2 ganger i uka, fordi vi fikk beskjed på sykehuset at vi ikke burde bade hun mer. Hun elsker det så gleder meg til vi kan gjøre det oftere :p

Back
Topp