Hvor ofte bader dere?

Alexander bader en til to ganger i uka. Da bruker vi olje eller bad fra babyline. Hørte da jeg fikk nr en at man ikke skulle bade dem for mye for det tørker ut huden. Smører han også med lotion fra babyline eller locobase.

Eldstemann er snart tre og bader ihvertfall 4 ganger i uka.

Klem

jeg bader gutten min hver dag. Ikke fordi han er skitten, men fordi han stortrives i vannet. Gjør det alltid i forbindelse med legging, og han sovner alltid greit. Jeg dusjer jo selv også uten å være skitten, så da gjør jeg det med han også. Bruker badeolje i vannet og shampo hver 3.gang cirka. Han har ikke fått tørr hud enda iallefall... får evt endre på det om det skjer. Morgenstellet hans består bare av ansiktsvask og håndvask, synes ikke det er nødvendig med noe mer da. Uten noe som helst såpe.

Gutten våres elsker å bade. Han får bade annenhver kveld, med babyolje. Bruker ikke shampo osv

Jeg bader jenta mi hver kveld og har det som en fast rutine i forbindelse med leggerutiner for kvelden.Bruker kun olje i vannet.Må også legge til at jenta mi elsker å bade.[:D]

Bader Daniel annenhver dag, han har flere skittbleier for dagen og gulper litt så da synes eg det er godt å få badet han så ofte. Bruker olje og shampo- han har aldri hatt noe tørr hud heldigvis[:)]

Bader omtrent hver tredje dag, med olje i vannet. Shampo en gang i blant. Vasker stumpen under rennende vann i vasken hver morgen og når han har bæsjet ( ofte flere ganger daglig).

bader jonas hver 2 dag jeg. bruker litt baby såpe uten parfyme i vannet og litt baby shampo av og til

nå bader vi hver kveld, det har vi gjort siden E var 2 mnd. Hun elsker å bade,og vi har gjort det til en kveldsrutine, etter bading og stell får hun mat og sovner 21.15 og sover hele natten ijennom.[:D]

Back
Topp