Hvor ofte bader dere?

Hanne79

Elsker forumet
Heisann!

Bare lurer på hvor ofte dere bader babyene?

Og bruker dere såpe eller olje når dere bader?

Jeg bader jentene ca hver 4. eller 5. dag, og bruker olje. Føler ikke det er nødvendig å bade dem oftere, for de er jo ikke skitne. Vasker dem hver morgen med vaskeklut. Kan jo legge til at jentene mine ikke har skittbleier oftere enn ca 1-2 ganger i uka.

Bader gullet mitt en til to ganger i uka med litt olje i vannet!

Jeg bader gutten min hver annen kveld.Bruker Natusan sine - baby wash eller bedtime bad.
Ikke fordi han er skitten, men jeg prøver å lære han en leggerutine.(bad kl 9 om kvelden, litt massage, mat, litt kos med bryst, også soving).Det har begynt å virke i det siste.

Lykke til.

Jeg bader vesle Emma nesten hver kveld for da sover hun så mye bedre.... Hender jeg hopper over noen dager, kanskje fordi jeg er trøtt og sliten...

Jenny har kun badet tre ganger :)

Bader lille Jonas ca 2-3 ganger i uken, og da har jeg babyolje i vannet. vasker han med klut og vann hver morgen og kveld også.

Trine bader annenhver dag,har dager der hun gulper mye så da blir det luktende surt av henne,bruker en dråpe med babyline bad...[:)]

Jeg bader adrian annenhver dag. Bruker både såpe og litt olje i vannet. Så vasker vi håret med litt sjampo. Lukter såå godt da[:)]

Har faktisk dusjet mer med ham enn jeg har badet ham, og han stortrives med det. Da får han ligge på skulderen min og får masse hudkontakt, samtidig som han blir vasket med en myk klut, og da pludrer han fornøyd og kommer med masse koselyder.

vasker lille Denisse ca 3 ganger i uken,hun elsker å bade,blir så rolig etterpå,etter att hun ferdigstelt bruker jeg litt babyperfyme(ikke direkte på huden) kanskje litt på håret og litt på klærne,hun lukter da sååå nydelig!!! men ellers vasker jeg henne med klut og vann hver dag .[:)][8D]

Dina bader 1-2 ganger i uken.hun gulper aldri, så da trenger hun ikke bade offtere.bruker litt olje i badevanne. å så har vi fast kvelds stell,me vasking av stomppen oppi vasken, og godnatt sang.[:D]

jeg bader jenta mi annenhver dag enten bader eller dusjer sammen med meg.
er så koselig å dusje med henne føler at vi binder bånd liksom: )

[url=http://www.snugglepie.com][img]http://www.snugglepie.com/cb/49576.png[/i mg][/url]

Har begynt å bade Amalie kvar kveld.. ikkje for ho er so skitten men mest for rutine og kosen si skyld!!
Ho elske jo å bade!!

Her bader vi 1-2 ganger i uka! Er ikke bra for huden og bade ofte, og har selv hatt problemer med tørr hud og har skikkelig respekt for det!! :)

Har hørt at olje gjør slik at kroppen blir avhengi av det, vertfall natusan sin, men vet ikke om det stemmer, bruker selv litt av og til!
Han bader ca 1 gang i uka, trengs ikke mer...Passer på huden hans

2 ganger i uka. Olje i badet, og så blir det jo bittelitt såpe av baby-shampoen. Og Vetle er stille som en mus [:)] når vi bader. Spreller med bena, storkoser seg! Skrek første gangen, men nå har vi bittelitt varmere vann. Sikkert rundt 39 grader - så langt som "sperren" på dusjen går. Såååååå deilig! [:)]

bader Nora nesten hver dag nå..Men det er fordi hun har begynnt og gulpe så mye..
Bruker olje og baby shampo av og til[;)]

det er forskjellig.. men en til to ganger i uken hvertfall. hun elsker å bade:) og bruker bare litt olje i vannet og vasker henne med en baby såpe..

bader ole leon vær dag jeg da[:)] bruker olje og to tre ganger i uken baby shampo apotin.
så smører jeg han inn med baby krem bruker nesten bare apotin vare på han lukter så godt[:)]

John Ruben bader 2 ganger i uka - fordi mamman hans synes det er så koselig, og han ser ut til å like det veldig godt.
men.. nå er han ikke fullt 3 uker gammel, da.. så kan hende vi lager oss andre rutiner etterhvert[;)]

Back
Topp