SjiraffenLaffen
Flørter med forumet
har helt ubevisst blitt en rutine at han får et kveldsbad hver dag før natta, men er plutselig usikker på om dette er for ofte? han er sju uker gammel...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bader/dusjer et par ganger i uka. Vasker ansikt og hender med klut daglig og stumpen ved bleieskift.
Trodde det var litt ofte med hver dag fordi baby kan få tørr hud. Men uke mer skadelig enn det.
Vi bader to ganger i uken. Vasker fjes hver morgen. Ser nå at alle vasker hender også, det har jeg ikke tenkt på, men vil starte med det nå.
Trodde det var litt ofte med hver dag fordi baby kan få tørr hud. Men uke mer skadelig enn det.
Vi bader to ganger i uken. Vasker fjes hver morgen. Ser nå at alle vasker hender også, det har jeg ikke tenkt på, men vil starte med det nå.
Ikke jeg heller! [emoji28]
Har ikke vært så mye i munn her enda, så er nok derfor jeg ikke har tenkt på det.Hendene er mye i munn så det er lurt ja
Jeg er førstegangs og tenkte ikke over hendene jeg heller, men jeg leste det på januarforumet! Nå går alt i munnen så jeg er veldig glad jeg leste det!
Har ikke vært så mye i munn her enda, så er nok derfor jeg ikke har tenkt på det.
Synes å huske det ja! HeheHehe, det kommer
Gjerne hele neven på en gang