Hvor ofte bæsjer babyen?

Kvikklunsjen

Forelsket i forumet
Her bæsjer hun maks en gang i uken! Men da kommer det masse da! Haha.. Har ikke bæsjet på 8 dager nå, så spent på om det kommer snart. Har jo lest at det er helt normalt med morsmelk, så er ikke bekymret. Ikke er hun plaget heller. Men er nysgjerrig på dere andre, hvor ofte bæsjer babyene deres?

Minst 2-3 om dagen her også, og sjelden at det ikke er noe som helst bæsj i bleia! Anse deg selv som heldig ;)

Minst en gang om dagen med skikkelig bæsj, men gjerne 3 og:)
Kommer ofte bittelitt i hver bleie da, når hun har prompa:p

Minst 2-3 om dagen her også, og sjelden at det ikke er noe som helst bæsj i bleia! Anse deg selv som heldig ;)

Hehe, ja det er helt ok for meg :) eldste bæsjet også hele tiden, så dette var nytt!

Akkurat det samme her. I tillegg er jeg litt for rask noen ganger med å skifte og ender opp med å vaske stellematta og :P

Varierer veldig, annenhver dag cirka, men av og til går det mange dager, noen ganger flere ganger i døgnet :) sikkert litt med hva jeg spiser.

Etter rotavaksinen fikk han diaré og bæsja sikkert 20 ganger :p

Syntes jeg skifter bæsjebleie hele tia jeg... det er sjelden en bleie uten bæsj i...

Nå er han jo bare litt over en uke, men bytter flere bærsjebleier om dagen. Gjerne en litt større i løpet av dagen da :)

Her bæsjer han ca 1-2 ganger til dagen :P første 1-2 ukene var det maaaaaange ganger til dagen :P ca hver halvtime og av og til oftere :O :P

Jenta mi har også sjeldne bæsjebleier. Startet med annenhver dag, så gikk det 3/4 dager, så 6 dager , og nå i dag ble rekorden 8 dager. Blir spennende å se om det blir enda lenger neste gang..
Men, mengden på denne bleia i dag.. problemet når de kommer så sjeldent er at det kommer så mye på en gang!! Og det som kommer ut er kjempe seigt! Greit når en er hjemme og kan bade etterpå, (Noe jeg heldigvis var i dag) verre når en er ute på noe
Når 3åringen var baby hadde han mange til dagen, og vil nesten si det var bedre.. Ser hun starter å jobbe med pressing allerede flere dager i forveien, så ser at det plager henne.. I dag sovnet hun etter hun var ferdig å "jobbe" med denne bleia..

Jenta mi har også sjeldne bæsjebleier. Startet med annenhver dag, så gikk det 3/4 dager, så 6 dager , og nå i dag ble rekorden 8 dager. Blir spennende å se om det blir enda lenger neste gang..
Men, mengden på denne bleia i dag.. problemet når de kommer så sjeldent er at det kommer så mye på en gang!! Og det som kommer ut er kjempe seigt! Greit når en er hjemme og kan bade etterpå, (Noe jeg heldigvis var i dag) verre når en er ute på noe
Når 3åringen var baby hadde han mange til dagen, og vil nesten si det var bedre.. Ser hun starter å jobbe med pressing allerede flere dager i forveien, så ser at det plager henne.. I dag sovnet hun etter hun var ferdig å "jobbe" med denne bleia..
Samme her.. Og bæsjer alltid igjennom, så mye som kommer!

Samme her! Storesøster bæsja hver eneste dag, mens lillesøster blir det hver 3-4 dag. Seigt, myyye og lukter strammere. Synes det er bedre med daglige bæsjebleier.

Enig, foretrekker bæsjebleier hver dag, men får ikke gjort stort med det.. Her kommer det også veldig mye når det først kommer. Og har ikke den helt gule fargen heller, er litt mer grønn og seigere.. Blir vel slik når det oppbevares så lenge i magen antar jeg..

Back
Topp