Ammer 2-3 ganger på natta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når begynte du å øve med flaske? Hvor gammel? Jeg ønsker også å få til dette!I går kveld tok endelig mi lille flaska skikkelig for første gang, (vi har øvd litt i det siste for å ha mulighet til å dra ut uten henne), og fikk dermed litt ekstra mat på kvelden, og sov for første gang fra 23-06! Deilig, og veldig rart!
Vanligvis sovner hun rundt 01, og våkner mellom 3-6, og så våken en gang mellom 6-8, alt etter når hun var oppe først, og så sover vi til 10-11 vi er altså oppe 2 ganger vanligvis, men kan variere litt. I kveld har hun ikke fått flaske, så spent på om det var flaska i går som gjorde susen, eller om hun sover lenge i natt også
Husk at ved utviklingssprang så er de ofte uroligere på natta, og det som gir ro til å sove er pupp.Hvor ofte ammer/gir dere flaske om natta fra kl 23 til 06.00? Synes det bare blir oftere og oftere som lille vil ha.. Før så kunne han sove fra 22-23 til 4-6 før han ville ha men nå vil han ha ofte. I natt ble det 3 ganger mellom kl 23 og 06.00.
Husk at ved utviklingssprang så er de ofte uroligere på natta, og det som gir ro til å sove er pupp.
Det betyr altså ikke nødvendigvis at han er mer sulten, han sover bare uroligere. Det er spesielt rundt 3-4 måneder for da skjer det mye i utviklingen. Som for eksempel at han lærer seg å rulle. Mange tar uroen som et tegn på at babyen behøver fast føde, men da vil ikke grøt på kvelden nødvendigvis føre til bedre søvn.
Lillebror spiser noen netter to ganger mellom 23-06 og andre netter 4-5 ganger.
Jeg kjenner meg veldig igjen.Så godt å lese! Kjære vene merker at jeg er bekymret førstegangs mor!
Husker ikke nøyaktig når. Jenta vår er akkurat blitt 7 uker, og jeg tror kanskje det er rundt 3-uker siden vi prøvde første gang. Har prøvd å gjøre det jevnlig, men det ser ut til at enda så får hun det bare til av og til. Vi skulle gi flaske i går og da tygget hun mest på den i steden, og ville ikke ha.. Så vi må nok øve en del til før jeg tør å overlate henne til besteforeldrene ja.. syns det er så rart, for forleden dag så tok hun den med en gang uten protester, og spiste uten problemer. Men vi gir ikke opp!Når begynte du å øve med flaske? Hvor gammel? Jeg ønsker også å få til dette!
Fantastisk! Drømmer om å få det sånn gitt! Begynte du med rutiner tidlig??Hu her spiser ikke på natta. Sover fra ca 9-7 hver dag nå, får mat og stell og sovner godt igjen etter en time ca og sover da dupp på 3-4 timer før hun er skikkelig våken.
Fantastisk! Drømmer om å få det sånn gitt! Begynte du med rutiner tidlig??