Hvor ofte ammer dere?

Ganske likt Noah :) jeg har bare vært så redd Noah ikke fikk i seg nok væske når jeg ikke ammer hver 3 time. Men det kommer jo tissebleier :)
Det er jo veske i grøten. Og så lenge de tisser har de fått i seg nok veske tenker jeg
 
Her ammes det en del både på dagtid og nattes tid. Kommer nok ikke til å slutte på en god stund og koselig er jo det.
Men i dag er første dagen hvor jeg er så lenge borte som jeg skal være, ca 8 timer uten pupp! :wideyed:
Heldigvis sier mannen at det er enklere å få i ham mat når jeg ikke er der og det tror jeg på :p Tror dessuten mannen har gledet seg til en ordentlig pappa-dag som ikke er på bare noen få timer, mtp at det var han som insisterte på at jeg skulle bli igjen i byen for alenetid etter trening for så å hente snuppa etter barnehage istedenfor å komme hjem i mellomtiden :joyful:
 
Vi ammer om morgenen i sengen, en liten sup på formiddagen og så pupp før dupp. Prøver å få i henne en liten sup mellom duppen og kveldspuppen også men hun er så travel! Så vi har altså 2-3 gode måltider nå :) så puppes det en del på kveld og natt.
 
Hun vokner 3-4 ganger i løpet av natta for puppen, så får hun puppen ettet at jeg har kommer hjem fra jobb og sovner ofte ved puppen:)
 
Back
Topp