Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her. Har litt nedtelling til vi kan begynne med grøt. Bare to mnd igjen herDet er amming hele tiden føles det som.. Eller på formiddagen går vi en tur og da sover hun 2-3 timer, men utenom det er det omtrent hver time døgnet rundt. Merker at jeg gleder meg litt til hun begynner ned mat... 8,5 uker
Jeg aner ikke hvor ofte jeg ammer. Tipper hver time til annen hver time. Lengre mellom på natten. Det er en del amming, men jeg synes det er bedre å amme ofte som nå, enn når de begynner å bli så nysgjerrige at de ikke har tid til å ta puppen og melken spruter alle veier. Hender forsåvidt ofte at den spruter alle veier nå også pga sterk utdrivningsrefleks og baby som får melk i halsen[emoji14]
Sånn er det her også. Hun fikk seg en skikkelig dusj i går stakkarHaha, det spruter fra den ene puppen herJeg skvetter like mye hver gang. Og det spruter langt!
Det forrige døgnet ville han bare ha en pupp av gangen, og da ble det oftere amming. I dag vil han igjen ha begge. Så det varierer ganske mye.