Hvor ofte ammer dere?

Det er amming hele tiden føles det som.. Eller på formiddagen går vi en tur og da sover hun 2-3 timer, men utenom det er det omtrent hver time døgnet rundt. Merker at jeg gleder meg litt til hun begynner ned mat... 8,5 uker

Det er amming hele tiden føles det som.. Eller på formiddagen går vi en tur og da sover hun 2-3 timer, men utenom det er det omtrent hver time døgnet rundt. Merker at jeg gleder meg litt til hun begynner ned mat... 8,5 uker
Samme her. Har litt nedtelling til vi kan begynne med grøt. Bare to mnd igjen her :P

Det varierer veldig. I dag sov hun fra tolv til fire, og etter det hadde hun en periode der hun ville ha puppen nesten konstant, og nå er det et par timer siden siste amming igjen. Så lenge hun legger fint på seg lar jeg henne styre selv :)

Akkurat nå er det amming veldig ofte. Går rundt 1-2 timer mellom hele døgnet. Så tett i nesa stakkars:(

Nå har det blitt en ekstra amming på natt.. Også vi som sov fra 00-06.. Sånn er det ikke lenger. Men smilet er på plass lell:)

Jeg aner ikke hvor ofte jeg ammer. Tipper hver time til annen hver time. Lengre mellom på natten. Det er en del amming, men jeg synes det er bedre å amme ofte som nå, enn når de begynner å bli så nysgjerrige at de ikke har tid til å ta puppen og melken spruter alle veier. Hender forsåvidt ofte at den spruter alle veier nå også pga sterk utdrivningsrefleks og baby som får melk i halsen[emoji14]

Jeg aner ikke hvor ofte jeg ammer. Tipper hver time til annen hver time. Lengre mellom på natten. Det er en del amming, men jeg synes det er bedre å amme ofte som nå, enn når de begynner å bli så nysgjerrige at de ikke har tid til å ta puppen og melken spruter alle veier. Hender forsåvidt ofte at den spruter alle veier nå også pga sterk utdrivningsrefleks og baby som får melk i halsen[emoji14]

Haha, det spruter fra den ene puppen her:-) Jeg skvetter like mye hver gang. Og det spruter langt!
Det forrige døgnet ville han bare ha en pupp av gangen, og da ble det oftere amming. I dag vil han igjen ha begge. Så det varierer ganske mye.

Haha, det spruter fra den ene puppen her:-) Jeg skvetter like mye hver gang. Og det spruter langt!
Det forrige døgnet ville han bare ha en pupp av gangen, og da ble det oftere amming. I dag vil han igjen ha begge. Så det varierer ganske mye.
Sånn er det her også. Hun fikk seg en skikkelig dusj i går stakkar :P
Her varierer hun også mellom å spise fra en eller begge. Men her krever hun ikke oftere mat. En sprengt pupp holder visst i massevis. Foretrekker nesten at hun spiser fra begge til hvert måltid, for når det blir så fullt så sliter hun ofte med å få tak og det kommer så fort at hun setter det i vranga...

Back
Topp