Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her.Null rutine på en eneste ting her, så det er alt fra 1-3 timer mellom. Det skyldes nok mest at hun ikke sover, for da blir det gjerne plutselig ekstra pupping etter kort tid for å prøve å få henne til å sovne eller fordi jeg tror hun er mer sulten når hun våkner så kjapt eller ikke klarer å finne roen.
Så deilig å få litt faste tider! Hvor mange uker er hun?Med små variasjoner er det som følger: klokken 8.30, 12.30, 15, 18, 21 (legging), 01 og 05. Pumper og leverer til sykehuset overskuddet, for hun tømmer som regel bare ene puppen.
Så deilig å få litt faste tider! Hvor mange uker er hun?
Ja, føler det samme. Men det er ikke nødvendigvis alltid fordi hun krever mat hele tiden, men fordi hun ikke sover mer enn en halvtime i slengen og da er det ikke alltid lett å vite om hun er sulten eller trøtt.Føler ikke jeg gjør annet enn å amme jeg. Noen andre som føler det samme? Koser meg også, men her har det gått såpass langt som at jeg ammer med bæresele mens jeg lager middag