Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde det helt likt som deg- ble helt sprø faktisk! Men så begynte jeg med kveldsgrøt og grøt til lunsj (en dæsj solsikkeolje (skal visst mette godt) i grøten... La hu inn på eget rom og vips så sover hun nå fra 18/19 tiden og helt til Kl 04!!!! Ville prøvd dette hvis jeg var deg!Hver 2.-3. time både dag og natt... Gjør meg ingenting om dagen, men holder på å gå på veggen av å aldri få sove ordentlig! Kjenner jeg blir helt matt av å høre at noen sover hele natta allerede![]()
Hadde det helt likt som deg- ble helt sprø faktisk! Men så begynte jeg med kveldsgrøt og grøt til lunsj (en dæsj solsikkeolje (skal visst mette godt) i grøten... La hu inn på eget rom og vips så sover hun nå fra 18/19 tiden og helt til Kl 04!!!! Ville prøvd dette hvis jeg var deg!
Ja, har prøvd grøt. Hun får grøt til lunsj og kvelds, men det ser ikke ut til å ha noen virkning :/ Hun legger seg mellom 18 og 19, men våkner før vi legger oss så det kan ikke være pga vi forstyrrer henne heller. Prøver bestandig å roe med smokken først, men har det gått mer enn 2-3 timer siden pupp våkner hun etter 5 min igjen og søker etter pupp som en gal.. Men nå har iallefall vektoppgangen stabilisert seg så om et par måneder kan vi vel begynne å ta en fight på avvenning av nattammingenHadde det helt likt som deg- ble helt sprø faktisk! Men så begynte jeg med kveldsgrøt og grøt til lunsj (en dæsj solsikkeolje (skal visst mette godt) i grøten... La hu inn på eget rom og vips så sover hun nå fra 18/19 tiden og helt til Kl 04!!!! Ville prøvd dette hvis jeg var deg!
Det kan være utviklingssprang også! Eller bare at hun vil ha nærhet og kosJa, har prøvd grøt. Hun får grøt til lunsj og kvelds, men det ser ikke ut til å ha noen virkning :/ Hun legger seg mellom 18 og 19, men våkner før vi legger oss så det kan ikke være pga vi forstyrrer henne heller. Prøver bestandig å roe med smokken først, men har det gått mer enn 2-3 timer siden pupp våkner hun etter 5 min igjen og søker etter pupp som en gal.. Men nå har iallefall vektoppgangen stabilisert seg så om et par måneder kan vi vel begynne å ta en fight på avvenning av nattammingen![]()
Er nok en god dose nærhet og kos i det ja!Det kan være utviklingssprang også! Eller bare at hun vil ha nærhet og kossnakka med hs i dag og hun sa når de blir 6 mnd og legger godt på seg og er friske kan man slutte med nattamming ....
![]()
Har ikke begynt med fast føde enda vi da,derfor blir det jo flere amminger enn for dere som har begynt med det.
Så herlig! Min lille sov gjerne fem timer i strekk han også ,men nå tror jeg han vil ha puppen (for nærhet og kos) annenhver time. Er mye mer trøtt nå enn de fire første månedene.Synes jeg ammer like ofte etter at vi begynte med grøt, jeg...
Men han har sovet hele natta, uten amming, siden han var 6 uker.Så har vært heldig der.
Så herlig! Min lille sov gjerne fem timer i strekk han også ,men nå tror jeg han vil ha puppen (for nærhet og kos) annenhver time. Er mye mer trøtt nå enn de fire første månedene.
Dette er som å høre oss har en diger unge som tydeligvis trenger mye mat. Men mor blir galHver 2.-3. time både dag og natt... Gjør meg ingenting om dagen, men holder på å gå på veggen av å aldri få sove ordentlig! Kjenner jeg blir helt matt av å høre at noen sover hele natta allerede![]()
Akkurat slik er det her også! Hvis jeg prøver å gi han oftere bare ligger han og smiler til meg og drikker ikke mer enn et par slurker. Ammer kanskje 4-5 ganger dagen og 1 om natten og det er veldig mye sjeldnere enn før. Før drakk han uansett når jeg la han til. Jeg håper bare at han får nok mat og at melkeproduksjonen opprettholdes tilstrekkelig. Blir spennende å se på neste kontroll!Hvor ofte ammer dere nå? Eventuelt hvor mange flasker.
Jeg har talt fem måltider et par dager og syns det virker så lite! Men her er det nødt til å gå minst fire timer mellom amming ellers så tuller han bare...