Hvor ofte ammer dere om natten?

Alt fra hver 3.time til 6 1/2 time mellom. Mme på flaske kan jo for noen føre til at de sover bedre ja :-)

Wow! Vi begynte med miniform i går og han er virkelig en helt annen baby! Han har grått litt men ikke i nærheten av de smertene han har hatt. Miniform kombinert med massasje og press på magen har gjort at han leverte flere liter med gass og to heftige bleier. :p
Og han sovnet ved 21 tiden i går og sov til 03.30! ALDRI opplevd tidligere - han må ha vært utslitt stakkar...
Så ammet vi, skiftet og sov videre til klokka syv. Skift og amming og nå sover han igjen. :)

Hva er miniform? Han her griner masse... virker som han harvondt i magen.. Her ammer jeg rundt 2230-2330, så sover han til 0145-0215, så ammes d annenhver time... føler jeg bare dupper hele natta...

Hva er miniform? Han her griner masse... virker som han harvondt i magen.. Her ammer jeg rundt 2230-2330, så sover han til 0145-0215, så ammes d annenhver time... føler jeg bare dupper hele natta...

Du får kjøpt det på apoteket. Det skal gies før amming.
En ting du også kan prøve når han griner er å legge han rett i fanget ditt og ''presse'' bena hans rundt i sirkel.
Presset på magen hjelper ofte her i gården og da kommer det masse luft.

Back
Topp