Hvor normalt.....

sukker

Flørter med forumet
Hei!
Er det normalt at jenter ser på hverandre...utseende messig? Jeg ser på jenter...altså legger merke til om de er pene eller stygge, men jeg blir livende redd for om jeg er lesbisk om jeg ser ei jente som er VELDIG pen....! Jeg er sammen med verdens beste gutt på 8 året vi har en fantastisk gutt sammen og en på vei....!

Helt normalt å se på andre jenter..æ gjør å det, men e ikkje lesbisk av den grunn.. bare sammenligner mæ me dem, på en måte.. [:)]

ORIGINAL: Tøsa

blir alltid fascinert hvis jeg ser pene jenter jeg, men finnes ikke lesbisk fordi.

Om du har vært sammen med en gutt i 8 år så tror jeg det er store sjanser for at du IKKE er lesbisk[;)]

Jeg er lesbisk, men ser også på kjekke gutter.

jeg ser også mye på både jenter og gutter og tenker på hvor pene/stygge dem er..
Har kysset venninna mi mye i fylla, men er ikke lesbisk av den grunn.

Eksen min ble også veldig sjalu for jeg så så mye på folk.. hehe.. tåpelig..
at man ser på andre betyr ikke at man er interessert..
Prøvde å si til han at utseende spiller ingen rolle for meg hvis jeg skal bli interessert i noen... men til ingen nytte :P

jeg ser på jenter!! og blir sykt missunnelig hvis de er pene :P hehe.. ser fort det. 

Jeg blir heldigvis ikke redd for å være lesbisk selv om jeg ser ei jente som er pen. Har møtt mange fasinerende jenter opp gjennom årene som har vært veldig pene, ikke noe værre enn det. Ikke lesbisk!

Jenter har vel generelt en trang til å sammenligne seg med andre, så er vel ikke unaturlig å "se på" andre jenter.
Men kommer jo an på hvordan du ser på andre jenter da; om det er for å sammnligne, eller om det er for å se... [:D] [8D] Og så kan man også diskutere om det er unromalt med homofili da, siden du spør om det er normalt, men det er vel en annen diskusjon.
Og bare for å ha det på det rene: jeg er ikke lesbisk selv, har verdens kjekkeste samboer! [:D]

Back
Topp