hvor normalt?

ønskebarn

Flørter med forumet
hvor normalt er det egentlig å ha veldig menssmerter? har det litt sånn i rykk å napp, men når de er der så er de sånn veldig intense, typ at føttene nesten svikter under meg, er det normalt helt i begynnelsen av svangerskapet? er 4+2 i dag :) må inrømme at jeg er litt småredd jeg må gjennomgå min 4 abort nå, må også få si at det finnes ikke antydning til blod

mensmurringer er normalt har jeg forstått. Jeg er gravid 7+3 for første gang, så jeg kan lite om dette. Men til tider har jeg mensmurringer som gjør meg "mo i beina" å da hjelper det å legge seg ned å stryke på magen :-)Har ikke hatt blødning av npe slag, så jeg antar dette er normalt fro min gravidtet iallefall :-) Jeg tenker at det betyr at livmor strekkes og tøyes, og det skal den jo...minner litt om voksesmerter egentlig :-)

Håper ialllefall det går bra med deg :-)

husker jeg hadde litt av det sist jeg var gravid, men det var ikke sååå sterke smerter, så det er så uvant, håper ikke det tyder på at noe er galt, at det er som du sier at livmoren strekkes :) satser på jeg ser et bankende hjerte om 3 uker :)

Back
Topp