Hvor mye

elkva

Glad i forumet
har dere fått beskjed om at barna skal gå opp i vekt i uka??
 
helsesøstera sa allt fra 150-300 gr i vekå..
 
Jeg skal bort på helsestasjonen når Kristian våkner, og tenkte å spørre da.
Har en ordentlig baby vekt hjemme hvor han veies nesten hver dag på samme tid, og han har lagt på seg hver dag!
Fikk beskjed de første ukene at han ikke hadde lagt på seg nok, men nå får vi vel "kjeft" fordet han har lagt på seg for mye [;)]
 
Jeg fikk beskjed om 200-250 i uka. Så da ligger vi under grensen for hva hun går opp i vekt. 
 
Jeg har hørt 150-200, men helsesøster sier at det er normalt at de legger på seg litt over det også!!
 
min helsesøster sa 100-150 gram hun.. merkelig så forskjellig de sier da..
Malene pleier å gå opp ca 150 gram i uken.. av og til mer.. så vet ikke jeg.
 
Vi har fått beskjed om mellom 150 -200 gram i uka
 
Hos oss sier de 150-300g i uka.
 
ORIGINAL: ThereseAa

Jeg skal bort på helsestasjonen når Kristian våkner, og tenkte å spørre da.
Har en ordentlig baby vekt hjemme hvor han veies nesten hver dag på samme tid, og han har lagt på seg hver dag!
Fikk beskjed de første ukene at han ikke hadde lagt på seg nok, men nå får vi vel "kjeft" fordet han har lagt på seg for mye [;)]

 
Tror ikke de kan legge på seg for mye i starten [;)][:)]
 
150g-250g sier de her..
 
Back
Topp