Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
I slutten av måneden har jeg tenkt meg ut en tur[:)] Er lenge siden sist[:D] Tenkte å pumpe slik at mannen kan gi, mens jeg er ute. Hvor mye må han ha? Har ikke gitt flaske før, så aner jo ikke hvor mye han spiser...........
så kjekt du skal ut da:):) har du vært ute etter at babyen din kom? har litt lyst ut jeg også men vet ikke om jeg klarer meg uten mathias :) sikkert veldi vanskli første gangen:(
de med melka kan jeg ikke hjelpe deg med.. eneste du kan jo pumpe deg en dag å se hvor mye han tar:) er jo forskjelli va de drikker:)
Jeg var ute får første gang i helga. Og pumpa meg da sånn at jeg hadde 160 ml pr. måltid. Så da spørs det jo litt hvor lenge han skal være borte fra deg. Men er jo kke sikkert han spiser like mye som Elias[8|]
si det... det aner jeg ikke! Men når pumper du deg? Jeg skjønner ikke helt når man skal gjøre det for at det ikke skal gå utover maten Oliver skal ha når jeg ammer jeg[&:]