Hvor mye?

HMSPJK

Andre møte med forumet
Dere som gir mme, hvor mye drikker de små før de er mett per måltid? Syns hun her spiser så lite..
 
Gir ikke kun mme, men hvis han nekter pupp fullstendig gir jeg 150 ml. Det går som regel rett ned om kvelden. Kanskje opp til 50 ml igjen.
 
Gir ikke bare mme her, men han har fått litt mme i det siste, lager maks 120ml, og han drikker sjelden alt.
 
Her fullflasker vi :) jeg lager 200 ml (180 ml vann) noen ganger er det litt igjenn, andre ganger drikker hun alt :) hun er akkurat 3 mnd
 
De siste dagene har hun bare spist 90ml per måltid. Jeg lager 150ml men ikke snakk om mer enn 90ml... Før spiste hun 120-150ml per måltid. Jeg gir flaske hver 3.time. Jeg har ikke veid henne på en stund. Skal på onsdag og da får vi se om hun flater ut. :S
 
Forrige uke hadde lille noen tulle dager. Hun spiste en halv flakse osv.. Det gikk over her, vet ikke om det kanskje e r slik for dere også?

Om du har 150 ml vann i flasken, blir det totalt 170 ml med pulveret oppi. Da blir de jo 20 ml du ikke har regnet med tidligere :)
 
Lager 150-210 ml, (noen ganger 120 ml hvis det ikke har gått så lang tid siden forrige måltid,) og nå tilsetter jeg grøtpulver i hver flaske. En te-skje pr 100 ml. Det får ned antall måltider og mengde melk. I tillegg har vi to smakeprøver på dagtid. :)
 
Back
Topp