Hvor mye...

-Nymphadora-

Forumet er livet
Snøkrystallene2021❄️
Betaler dere i billån og forsikring i måneden? 

Her betaler jeg 3500,- i billån/forsikring. DYRT! I tillegg kommer alle andre bilutgifter! 
Nesten så jeg vurderer å selge bilen og begynne med kollektivtraffikk!

*dagens syting*

Vi betalte 5000,- i mnd i billån og forsikring. Men solgte den forrige uke :) Den andre bilen har vi ikke lån på.

Hmm.. En plass mellom 7-800 kr i mnd i forsikring.Bakte billånet inn i huslånet så det utgjorde ikke så mye i mnd. Kanskje 800 kr.

Så det er ikke så vondt.

Frk.Careface skrev:
Hmm.. En plass mellom 7-800 kr i mnd i forsikring.Bakte billånet inn i huslånet så det utgjorde ikke så mye i mnd. Kanskje 800 kr.

Så det er ikke så vondt.

Det høres jo greit ut da!

Men vi har planer om å nedbetale så mye som mulig av billånet på kortest mulig tid. 

Rundt 4000,- i måneden på billån, men det har jeg valgt selv, da jeg ville betale det ned raskere. Bilforsikringen har jeg bare 2 terminer på i året, tror den årlige summen er på ca. 5000,-

da vi hadde billån så betale vi 4000 kr i mnd i billån og forsikring.

Her har vi to biler da. Men vi betaler 10500 ca i måneden på de to bilen inkludert forsikring:) Så 3500 var jo billig :p

Jeg leaser en bil og betaler 750 per måned i  leasing og 1200 i kvartalet i forsikring. Ganske fornøyd 

3000 på lånet i mnd.
Forsikringen.. jeg vet ikke. Det er rundt 17000 nå første året.

vi leaser da, så da betaler vi 3200 ca... pluss forsikring som jeg ikke husker hva er på.. har to biler, den andre ble betalt kontant... så kommer veiavgift og bompenger i tillegg.. og vedlikehold..

vi betaler - med full kasko og 75% bonus - på bil 1 - litt over 4000 i året sa mannen... 20.000 i kjørelengde...

på bil 2 har vi delkasko tror jeg, 60% bonus..? Husker ikke helt.. og husker iallefall ikke hva vi betaler.. haha.. :P

bilen kostet 183 000,-
og vi betaler 2400,- i lån
og 550,- i forsikring (full kasko m/leiebil)
Bruker bilen mye men den bruker under 1/2 l på mila så en tank varer meg i godt 2 uker.

søteste skrev:
Her har vi to biler da. Men vi betaler 10500 ca i måneden på de to bilen inkludert forsikring:) Så 3500 var jo billig :p

Altså dette er min bil, vi har 3 biler tilsammen. Men de to andre holder mannen styr på. Tør ikke tenke på hva vi må ut med i måneden

Back
Topp