Hvor mye...

liamsmamma

Forelsket i forumet
tv ser barna om dagen?

Jeg bruker tv'en som barnevakt om jeg må rydde litt på kjøkkenet, sette på en maskin med klær osv...
Han ser tv kansje 30-40 minutter om dagen...
Helsesøster spurte om han så mye tv siden han var så opptatt av dataskjermen hennes, så fortalte
jeg at han så tv noenganger om jeg måtte rydde litt.. Da så hun fryktelig stygt på meg og sa at det
var ALTformye for en liten gutt som han....

Er jeg virkelig så grusom som lar han se litt tv? [8|]

Han min og ser litt på tv`en...:) Vett ikke hvor mye, sjelden jeg setter han fremføre tv`en, men hvis han sitter på fanget vårt å sånn så liker han godt å se på hvis tv står på :)

Jeg satt han foran tv'n i vippestolen sin da han var mindre, men kun i korte perioder (mens jeg tok oppvaska, luftet bikkjene i hagen o.l)

Nå krabber han rundt i hele stua og har ikke tid til å se på tv, tv'n står som regel alltid på, men han bryr seg kun om Mikke Mus klubbhus eller Små Einsteins er på tvn og da ser vi ofte en stund.

Tror ikke du skal bry deg om hva helsesøster eller andre måtte mene, tv er ikke skadelig så lenge man ikke sitter foran den hele dagen..samme som hoppehuske og gåstol skal tv som "barnevakt" brukes med vett.
Og det har du masse av [:)] Jeg syns ikke 30-40 minutter høres mye ut i alle fall.

Tv står på hos oss hele dagen, men ho kikker ikke.:
Ho pleier og se på handy mandy kl halv 10, bortsett fra det så er det ikke "hennes" kanaler som står på.

Gjøre husarbeid gjrø jeg mens hun er på gulvet, hun klarer seg jo aleine uten tv..

han ser kun megaqiz...[8D][8D] for da får jeg han til å sove vist ikke må jeg ut å gå hele tiden mens han sover, så 5 min ser han på tv... ellers leker han mens jeg rydder[;)][;)]

Her står v'n på hele dagen.. Men hu titter ikke på den hele dagen heller da.. Slenger et blikk bort en gang i blandt, også fortsette hu med sitt ;)

Jeg setter henne ikke foran tv. Hvis tv'en er på på dagtid ligger hun stort sett og leker eller noe og ser ikke på. Men når storebror skal se på Drømmehagen eller Pingu før middag da følger hun med![:D] Drømmehagen er stas.

tv`en står på hele dagen her også..! men hun ser bare vis hun sitter på fanget egentlig... av og til sitter hun i vippestolen å ser, men setter henne ikke rett fremfor.. vippestolen er ikke så populær lenger[;)] var mer før..

du er da ikke grusom!!!!!!!!![:D]

ikke bry deg og HS...

Her står tven på mye av dagen, men han er ikke så veldig interessert, titter kanskje bort av og til. Men han er oppslukt av Fantorangen, så han ser vi stort sett på klokka 17.30. Men det er jo bare korte klipp, så leker han mens de viser film for det er han ikke interessert i. Også er han helt forelska i Gina Tricot og Cubus reklamen:D

ORIGINAL: Ninajinta

Her står tven på mye av dagen, men han er ikke så veldig interessert, titter kanskje bort av og til. Men han er oppslukt av Fantorangen, så han ser vi stort sett på klokka 17.30. Men det er jo bare korte klipp, så leker han mens de viser film for det er han ikke interessert i. Også er han helt forelska i Gina Tricot og Cubus reklamen:D

Begynner tidlig ja ;)

Mi viser ingen interesse for tv. Kanskje i 1 minutt eller noe..

eeehhmm.. ser ikke helt at det skal være noe galt i det? Hadde hun noe argument for det? Noen dager har vi på tv masse, og må vel innrømme at han kan være litt tv slave innimellom.. [8D] Andre dager har vi ikke på tv i det hele tatt. Men setter han ikke i vippestolen for å se på tv, men han ligger på lekematta og kikker litt og leker litt...

hun så mye på tv når hun var liten..men nå er vippestolen byttet ut, med krabbing, så nå ser hun nesten ikke noe på tv lengre.

ORIGINAL: junimor2010

eeehhmm.. ser ikke helt at det skal være noe galt i det? Hadde hun noe argument for det? Noen dager har vi på tv masse, og må vel innrømme at han kan være litt tv slave innimellom.. [8D] Andre dager har vi ikke på tv i det hele tatt. Men setter han ikke i vippestolen for å se på tv, men han ligger på lekematta og kikker litt og leker litt...

Hs sa noe med at det var stressende for små barn å se tv, og før sengetid måtte jeg ikke finne på å bruke tven som barnevakt for da ble di små hjernene overstimulert og da fikk dem vanskligheter med å sove... Syns det er litt å ta i jeg altså.. Hun er en gammel SÆR dame [8D] Tror hun har gått ut på dato egentlig [:D]

Hun ser litt hvis tven står på. Prøver å unngå å ha på tven for hun klarer ikke la være å glo hvis den står på. Men er greit å la hun se litt mens jeg dusjer for eksempel. Kan ikke skjønne at det skal være så fælt.

Nå skal det sies at jeg bare setter på playhouse disney og plasserer lekematta med leker foran tven så han
kansje holder seg på en plass mens jeg får gjort litt av husarbeidet. Så dere ikke tror jeg setter han i
vippestolen, skrur på tven å går[8D]

vår får og se litt tv.. tror ikke det er så veldig skadelig om man ikke ser tv 24/7 lixom..:P

Back
Topp