hvor mye..

to små englebarn

Forumet er livet
la dere på dere da dere gikk gravid? De som ikke vil trenger ikke svare vettu ;o)
Selv la jeg på meg 12 kg og 2 uker etterpå var alt borte og magen flat og stram igjen. Mine veninner sier at "vi kan jo ikke se på deg at du har født.. ikke et eneste strekkmerke engang"
Jeg føler meg utrolig heldig som er sånn av natur.. men jeg hadde sikkert hatt godt av å lagt på meg de 12 kiloene!

la på me 6 kg! 2 uka ette i fødte hadde i gått ned 15 kg![:D]

La på meg 18 kg - veide 68 kg da jeg fødte.
Har minst 5 kg igjen til jeg er der jeg skal være. (sitter som støpt fast de siste kiloene)

Hvordan er det mulig å ha stram mage 2 uker etter en har født?
Musklene blir jo strukket ut når en er gravid?
Eller, kommer vel an på hva en mener med stram kanskje hehe[:)]

Jeg gikk totalt opp 4kg i forrige svangerskap
- var 9kg lettere (enn før svangerskapet) 2 uker etter fødselen, men myyyye hengehud, og sebramønstret mage..[8|]

Denne gangen har jeg gått opp ca 6kg fram til uke 30[8|]..

(er overvektig, ja, og har vert det siden før jeg fikk førstemann)

Første gangen:25kg[&:][&:]

Andre gangen: 9kg[:)]

i overkant av 17....har bare mistet 7 etterpå[:(][&o]
ammer ikke da..

Jeg la på meg 19 kg,og hadde 7 uker igjen av svangerskapet når jeg fødte,så vet ikke hvordan det hadde gått om jeg skulle gått ferdig[:D][:D][:D]tok av meg 10kg med en gang og gjenstår 9kg..Sluttet og røyke når jeg ble gravig så de kiloa henger nok litt ekstra[:@][:@]

La på meg 4 kg de første 8 mnd, så en kilo til den siste..

Akkurat samme med meg[:)]

ORIGINAL: mamma`n_til_thea

la dere på dere da dere gikk gravid? De som ikke vil trenger ikke svare vettu ;o)
Selv la jeg på meg 12 kg og 2 uker etterpå var alt borte og magen flat og stram igjen. Mine veninner sier at "vi kan jo ikke se på deg at du har født.. ikke et eneste strekkmerke engang"
Jeg føler meg utrolig heldig som er sånn av natur.. men jeg hadde sikkert hatt godt av å lagt på meg de 12 kiloene!

La på meg 17 kg og hadde gått ned 18 da Robin var 2 uker.Lå på intensiven i over 1 uke etter fødselen pga.eklampsi,så jeg levde på intravenøst og morfin[&:],så det gikk liksom av seg selv å komme tilbake til startvekten igjen.Men all den ekstra huden på magen er det litt vanskelig å bli kvitt,da[8D]

Jeg la på meg 9kg med førstemenn, var også flat og fin rett etter fødslen, men litt slapp i huden så klart.
Med andremann la jeg på meg 11 kg ca, og magen var flat rett etter fødslen!

Har ingen strekkmerker![:)][:)][:)][:)]
Jeg føler meg også heldig!!!![:)][:)][:)]

Skulle ikke tro jeg hadde fått 2 unger![8|]

Jeg la på meg 13-14 kg og de var vekke etter ca 2 uker[:D]

Og jeg fikk heller ikke noe strekkmerker[:)]

Med siste så la æ på mæ mellolm 15 -20 kilo har 5 igjen før normal vekt for mæ[:D][:D]

12 kilo. Gikk ned alle på en uke, men magen sitter igjen enda[X(][&o]

huff gikk opp 30 jeg[:@]
ikke har jeg klart og gå ned så mye heller.
tar gjerne imot treningstips som har funka for dere!!!!!!!

fikk ikke strekkmerker da, så det ble jeg glad for

Back
Topp