Hvor mye vokser magen frem til 17. mai?

EmEm

Blir kjent med forumet
Julibarna2024☀️
Okey, jeg skjønner at dette sikkert er ganske individuelt, men vil gjerne høre hvilken erfaring dere som har vært gravide tidligere har. Er nå i uke 29, og det er 3 uker til 17. mai. Vil magen vokse mye ila de neste ukene? Spør siden jeg lurer på om jeg burde skaffe meg en backup-kjole til 17. mai, hehe.
 
Okey, jeg skjønner at dette sikkert er ganske individuelt, men vil gjerne høre hvilken erfaring dere som har vært gravide tidligere har. Er nå i uke 29, og det er 3 uker til 17. mai. Vil magen vokse mye ila de neste ukene? Spør siden jeg lurer på om jeg burde skaffe meg en backup-kjole til 17. mai, hehe.
rettelse, er i uke 30 i morgen.
 
Hvis du får på kjolen og den ikke er suuuupertrang i dag, vil jeg tro det går fint på 17.mai også? Ihvertfall hvis det er en gravidkjole? Du går ikke for bunad liksom? :p
 
Vil også tro det går fint. Er nok ikke snakk om så mange cm livvidde. Om du har tatt flere symfyse-mål og ser en trend/kurve, ville jeg ha sett på skjemaet ditt ca hvor mange flere cm det sier du vil bli til da.

Selv skal jeg låne bunad i år fordi min egen har altfor lavt og smalt liv, testet den jeg låner i denne uka, og satser på at den passer bra også om et par uker. :)
 
Vil også tro det går fint. Er nok ikke snakk om så mange cm livvidde. Om du har tatt flere symfyse-mål og ser en trend/kurve, ville jeg ha sett på skjemaet ditt ca hvor mange flere cm det sier du vil bli til da.

Selv skal jeg låne bunad i år fordi min egen har altfor lavt og smalt liv, testet den jeg låner i denne uka, og satser på at den passer bra også om et par uker. :)
Oi! Sprekt å gå for bunad! Hva slags bunad klarer du å få på deg med gravidmage? Nå ble jeg nysgjerrig
 
Oi! Sprekt å gå for bunad! Hva slags bunad klarer du å få på deg med gravidmage? Nå ble jeg nysgjerrig
Takk, tenkte det var litt gøy om det gikk. Vest-Agder jeg skal ha på meg. Den er i to deler og vesten er nokså kort, så det gikk veldig fint. Hadde nok blitt litt vanskeligere om den var sydd til meg i utgangspunktet kanskje, men det kan hende det også hadde gått.

Til vanlig bruker jeg sunnmørsbunad, men den er absolutt ikke laget for gravide kropper, hehe.
 
Sniker - min mage kom ikke før jeg ble lagt inn for induksjon, i uke 38+2. Kunne ikke se jeg var gravid før det. Fikk baby i juni, og bunaden passet til 17 mai. Så hvis den ikke er trang nå burde det gå fint
 
Back
Topp