Hvor mye vil Dere betale for en barnevogn?

Hvis vi skulle være uheldige og miste nå, skal vi uansett prøve igjen - så vogna kommer til å bli brukt :smiley-bounce012
Forstår dere der:) lille spiren vår var ikke planlagt.. Så går det ikke bra, så kommer det ikke fler.. Men en ny vogn må vi ha, å da blir jeg frista når der kommer sånne tilbud!

Har vært fristet av disse nye fine vognene jeg også, og var vel nært det ble ny vogn på andremann, men fornuften slo til.... :joyful:
Har en Emmaljunga edge som ble kjøpt brukt til førstemann og har vært veldig fornøyd med den, så om ikke vi finner ut vi må ha søskenvogn, så blir nok den samme brukt også til tredjemann..... ;)
Hva blir aldersforskjellen med dere? Vi vurderer og søskenvogn, men greier ikke helt å bestemme oss :)

Jeg er veldig i tvil. Vil jeg bruke 10-12 tusen på en vogn med lekkert design. Eller bruke 5000kr på en alright vogn og kjøpe annet utstyr i tillegg som feks tripptrapp stol med babysete. Valgets kvaler ;)

Vi skal prøve å kjøpe litt brukt. Er ikke så nøye på at det skal være nyeste modell ect. Er førstegangsgravid så vi trenger alt O.o Vogna skal likevel være bra og fin :)

Forstår dere der:) lille spiren vår var ikke planlagt.. Så går det ikke bra, så kommer det ikke fler.. Men en ny vogn må vi ha, å da blir jeg frista når der kommer sånne tilbud!

Da skjønner jeg. Det er veldig tidlig å handle nå, og redd det slår feil ut, men vi slo til. Både jeg og mannen likte vogna ;)

Jeg kjøpte en Simo duo-vogn til jenta rett etter OUL, og vi betalte vel ca 10.000 for den. Likte at det var separat bagdel og sportsdel. Bagen til Simo er stor og romslig og det var derfor stor plass til lang baby og vinterpose:-)

Har aldri likt combivogner.

Hva blir aldersforskjellen med dere? Vi vurderer og søskenvogn, men greier ikke helt å bestemme oss :)
23 mnd. Tenker det blir ganske kort periode vi evt bruker søskenvogn, så fristende å la det være, men ser jo at det kan være praktisk også... :-p

23 mnd. Tenker det blir ganske kort periode vi evt bruker søskenvogn, så fristende å la det være, men ser jo at det kan være praktisk også... :p
Ja, blir 21 mnd her og tenker det samme.. Blir jo bare et år der det er behov for søskenvogn, men tror at det hadde vært veldig fint å hatt det det året :) Har lyst på Double viking pluss et singel-understell, så kan man bruke bagen og sportsdelen både på dobbel-vogn og enkel :)

Satser på at jeg får ønsket mitt om en emmaljunga. Men blir nok en brukt en fra finn. Er jo så mye annet som skal kjøpes og i månedene framover :-)

Denne gangen har jeg faktisk (allerede) skaffet oss en Simo kombivogn brukt, men like flott :love7
Elsker Simo :hello2

Kjøper nok brukt;-) lyst på retrovogn, men ender nok opp med en kombi vogn av nyere standar;-)

Vi skal prøve å kjøpe litt brukt. Er ikke så nøye på at det skal være nyeste modell ect. Er førstegangsgravid så vi trenger alt O.o Vogna skal likevel være bra og fin :)
Du finner mye fint og pent brukt på finn.no :) Veldig lurt av dere ;)

Skal bruke samme vogn som med nr 1. Det var en ganske dyr emmaljunga. Kostet 12.000. Hadde ikke kjøpt en så dyr vogn om jeg hadde kjøpt vogn for første gang nå:-P

Ønsker ikke å bruke for mye på vogn da vi må ha alt sammen nytt. Jeg vil også prøve å prioritere en reise med barna før lillebabyen kommer. Samt at vi kjøpte hus i fjor og har mange prosjekter og småting som er greit å få gjort i sommer :) vet hvilken vogn jeg vil ha tror jeg så får bare tråle nettet og finn.no. jeg kommer nok til å selge vognen og bytte til skikkelig sportsvogn etterhvert også..

Jeg kjøpte ny basson baby vogn til eldste i 2006 og den var utslitt etter bruk i bhg.
I 2008 kjøpte jeg ny emmaljunga og den kommer jeg til å bruke nå også. Elsker emmaljunga og syns de holder seg fine. Ønsker meg en litt mindre, lettere vogn som tar mindre plass i bilen men klarer ikke bestemme meg. Kommer nok til å kjøpe brukt om jeg finner noe.

Får arve/låne venninna mi sin denne gangen :) hadde jeg måttet kjøpt hadde det blitt brukt på finn for maks 3000. Kjøpte ny som de to eldste brukte som vi ga 7000 ink bilsete som kunne festes på vogna :) solgte den for et par år siden da vi fant ut at vi var ferdige med barn :D

40% på ei rekke barnevogner på Babyshop no, frista til å kjøpe Briovogn :)

Det er jo så mange fine å få kjøpt på finn :-) Hvis man ikke har all verdens med penger så funker jo en brukt vogn like godt som en flunkende ny!
Kjøpte brukt selv, til førstemann. Veldig fornøyd med den. Sålenge man er forbøyd med vognen og den er behagelig å trille og at barnet ligger godt, så ser jeg ikke vitsen i å kjøpe en ny til 10.000 +. Får jo kjøpt ganske nye brukte vogner på finn å :-)

Back
Topp