attpåklattnr2
Gift med forumet
Jeg er veldig i tvil. Vil jeg bruke 10-12 tusen på en vogn med lekkert design. Eller bruke 5000kr på en alright vogn og kjøpe annet utstyr i tillegg som feks tripptrapp stol med babysete. Valgets kvaler
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har en vogn etter forrige barnet som nå er 3 år. Men det var en billigvogn som også har blitt brukt til barnehagevogn så den er utslitt. Så må nok bli en ny men heldigvis finnes det vogner fra 3000kr og oppoverFår mitt 3.barn, og jeg ville kjøpt en pent brukt vogn og heller brukt pengene på noe annet. Hvis det var min første kunne jeg nok ha brukt såpass mye, men jeg har kvittet meg med både Emmaljunga og Simo vognene til mine to eldste. Hadde jeg ikke vunnet vogn her inne, hadde jeg kjøpt vogn på finn.no og kjøpt annet stæsj til bebisen. Blir jo veldig dyrt i lengden!
Hva slags vogn?
Fy flate så lyst jeg fikk til å bestille den! Men jeg kjøper minst mulig før jeg har passert 12 uker...
Fy flate så lyst jeg fikk til å bestille den! Men jeg kjøper minst mulig før jeg har passert 12 uker...