Hvor mye veier og hvor lang er din 7 åring?

Hvis du ser på percentilskjemaet her så er han ikke så liten. Han ligger under gjennomsnittet, men absolutt innenfor normalen.
ImageUploadedByBV Forum1389167348.009568.jpg

Da er det bare barna her som er store, for han er minst av alle i en klasse på 26 elever.

Datteren min er snart 7 og hun er ca samme som din. Tror det er ganske "normal" størrelse....

Gutten min er 7 år, blir 8 i mars. Han er 135 cm og 28 kg. Lang og tynn han og.
Han går i en klasse der alle omtrent er så høye, kanskje litt mindre.
Skal si at jeg og faren er veldig høye også.

Da er det bare barna her som er store, for han er minst av alle i en klasse på 26 elever.
Slik er det her også. Spurte moren til han ene klassekammeraten som er stor og hun da han lå over normalen på høyde.

Datteren min er 6,5 år og er ca 123 lang og veier 22-23 kg

Min sønn blir straks 7. Han er 123 høy og 30 kg.

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk

Han har alltid vært liten altså, veide 2810 da han ble født og var 47 cm, og verken jeg eller mannen er særlig høye, jeg er 158 og mannen er vel 175 ca.

Gutten min er 130 cm lang og veier 25 kg. Han fylte ganske nylig syv år. Har stått stille i vekst en periode nå, så regner med han plutselig skyter i været igjen. Han er ganske lang i forhold til flere av sine klassekamerater, men det er absolutt barn som er lengre enn ham :).

Jenta mi er no seks år og to månader, og er ca. 117 cm. og 20 kg. Tippar ho vil vere omtrent som din når ho nærmar seg sju. Her er ho ikkje lita i forhold til dei andre i klassen. Ho er ikkje høgast, men dei fleste er lavere.

Guten er åtte no, men for eit år sidan var han ca. 127 cm. og 24 kg.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Min 1.klassing er ca 111 cm, vet ikke kg, men er tynn, og han er den laveste i sin klasse. Storebror i 3.klasse er ca 130 cm høy, og tynn han også, og en av de laveste i sin klasse. :)

Jeg er 165 cm og faren er litt over 180 cm :)

Gutten min er 7 år, blir 8 i mars. Han er 135 cm og 28 kg. Lang og tynn han og.
Han går i en klasse der alle omtrent er så høye, kanskje litt mindre.
Skal si at jeg og faren er veldig høye også.

Min blir 8 samtidig og var 137cm og 33 kg i oktober (ifjor).

Back
Topp