Hvor mye veier februarbabyene nå? :)

Var og veide han i dag 10+1 og han var 5470 gram :) følger sin kurve helt perfekt.

Jørgen 12.02.14 <3

5085g (7uker+6dg) han veide 3156 når han ble født, så han har klint på 2kg på 8 uker!

Sent fra min LT26i via Tapatalk

Veide i går (12 uker): 6550 g
Rakk ikke måle for hun var sulten :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Var på 4mndr kontroll den 16/4 og da var Felix 5770gr :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Her veide han 6630 på 6 ukers-kontrollen☺ og var 62 lang. man han var jo 5355 når han ble født da

Sent from my LG-D802 using BV Forum mobile app

11uker og 5250...

Her veide han 6630 på 6 ukers-kontrollen☺ og var 62 lang. man han var jo 5355 når han ble født da

Sent from my LG-D802 using BV Forum mobile app

Godt å se at det er flere enn meg som har stor baby :) Spent på 3 mnd kontrollen snart, men sprenger antageligvis alle kurver og vel så det! Begynner å bli skikkelig tung å løfte på og jeg begynner å bli sliten av å bære allerede :eek: Men frisk og fin og det er jo det viktigste :p

• Liker
Reactions: BMC
6mndr kontroll i dag og nå er han 6930gr og 65cm :D

• Liker
Reactions: BMC
Var på fire mnd kontroll i går, 68 cm og 8380 gr... Fikk beskjed av hs om at dersom det fortsatte slik måtte vi vurdere tiltak pga han er i overkant av disse skjemaene som de følger.... Gud forby at noen kan være noe annet enn gjennomsnittet......

Sent from my HTC One_M8 using BV Forum mobile app

Var på fire mnd kontroll i går, 68 cm og 8380 gr... Fikk beskjed av hs om at dersom det fortsatte slik måtte vi vurdere tiltak pga han er i overkant av disse skjemaene som de følger.... Gud forby at noen kan være noe annet enn gjennomsnittet......

Ammer du eller gir du MME? Min er bittelitt mindre 8,1 og 68,5, men fikk ikke sånn beskjed. Jeg ammer.

Ammer du eller gir du MME? Min er bittelitt mindre 8,1 og 68,5, men fikk ikke sånn beskjed. Jeg ammer.

Han spiser grønnsaker på ettermiddag og grøt på kveld, ellers amming resten av døgnet..

Skal på 4mndkontroll på tirsdag, da jeg veide han forrige uke var han 8260 gram og 67 cm lang. :)

Jenta mi veide 5750 g og var 62 lang ved 4,5 mnd. Gått opp 3 kg siden fødsel. :)

Vi målte nå i uken, lille er blitt 4,5mnd. Han er 66cm og 6720g..

5mnd kontroll i dag. 6810g og 64cm lang.. 43cm i hode så HS synes det var litt mye, og jeg er jo selvfølgelig bekymret for det..

Back
Topp