Hvor mye veier dere?

veier 55.

Sist svangerskap gikk jeg opp til 75kg, det er mye når jg er 1.55 høy[;)]

ORIGINAL: Juvel

ORIGINAL: turteldue

ALT FORMYE...

you are not alone!!!

Joiner denne jeg [:D]

Er 165 høy, og veier 65 kg. Trives best rundt 5 kg mindre, men la på
meg noen kilo på bryllupsreisen som fortsatt sitter  veldig godt ![:D]  Håper jeg
ikke legger på meg mer en nødvendig i løpet av graviditeten.

ORIGINAL: FruStina

ALT FORMYE...

you are not alone!!!

Jeg og!!! Er ganske i nærheten av trådstarter, og når man da er 1.5 meter høy så er ikke akkurat det moro[>:][>:]

Veier ca 53 kg, og det er et par for mye.. men skal vel gå oppover fremover nå så...

ORIGINAL: Charaina

veier 55.

Sist svangerskap gikk jeg opp til 75kg, det er mye når jg er 1.55 høy[;)]

Jeg er også 155 cm høy, og har ligget på normalt 55 kg... Meeen etter at jeg begynte på skolen i august har vekta krøpet seg opp til 60... Håper håper håper jeg greier å holde meg til å ikke gå opp så mye denne gangen... Sist la jeg på meg 30(!) kg! [:'(][&:] alt forsvant igjen da, men fyyyy så slitsomt det var!

Veier "hele" 43 kg, og er 159 høy. Så her håper jeg på litt graviditetsflesk. :P

Tenker ikke så mye på vekta jeg :) Har en samboer som elsker meg som den jeg er, og det holder for meg =) 

83,5 sa vekta i morges, gikk opp 2 kg men har gått dem ned igjen takket være dårlig matlyst, håper det fortsetter. Trener mye om dagen også. Så det hjelper vel det og :) Målet er å holde meg under 100kg dette svangerskapet også. Veide 95 på det meste med første ungen :)

Er 165 cm og veier rundt 60 kg. Ei stund siden jeg veide meg. Idealvekta min ligger på 57 kg. Gikk bare opp 6 kg i forrige svangerskap, så var ned i 56 kg etter fødselen. Graviditeten ble dermed en slankekur på meg, noe som ikke var meningen. Spent på hvordan det blir denne gangen. Sist gang hadde jeg problemer med å spise, ble mett av ingenting

ORIGINAL: Natalies mamma

56kg tror jeg, men har ikke veid meg på mange måneder, så mulig jeg har gått opp noen kilo, føles hvertfall sånn...[8D]

Er 163cm høy. I forrige svangerskap gikk jeg opp 14 kg, og de var borte et par uker etterpå, håper jeg er like heldig denne gangen[:)] Men den gangen kom ikke magen før uke 26, så det ser dårlig ut, siden magen allerede er på veg nå....

ORIGINAL: FruStina

ALT FORMYE...

you are not alone!!!

Er i denne gjengen jeg og....

Er 155 cm "høy" og veier nå 58 kg...

Har veid helt oppi 83 (men i svangerskapet) etter det har jeg ligget på 70 kg...Men for et år siden mistet jeg 12-13 kg på halvt år...Helt uten videre...

Veldig spent på hvor mye jeg legger på meg denne gangen og om jeg klarer å gå ned igjen...

veier ca 68-69. La på meg 20 kg i forrige svangerskap. Gikk ned 30 kg etterpå. Satser på å holde meg litt mer i aktivitet dette svangerskapet å ikke spise fullt så mye godis som sist [;)]

Hei! Da er vi omtrent i samme båt. Jeg er 1.66, veier 64 kilo, men vil gjerne være 60. Når begynner man å legge på seg? Hilsen Paige

58 og er 170 høg. gjekk vel opp 15 kg sist, men raste ned igjen rett etterpå pga amminga... jenta mi fikk viss fløte av meg så da raste kiloene av meg.. måtte storspise bare for å ikke gå for mye ned i vekt.. [8|] så eg var vel "heldig" i den forstand, skulle ønske det var slik for alle!

Akkurat nå...58,5 kg...Er 155 "høy"

Har vært oppi 70 kg, men disse mistet jeg fra denne tiden på året i fjor...Helt ut av det blå...Men fant ut at det var pga sykdommen min...[&o]

veier 55 [;)]

Jeg er 1,53 "høy" og veier 53kg. Håper ikke å gå opp mer enn 10 kg i svaggerskapet, men det vil jo bare tiden vise[:D]
Litt moro å se at det er flere her inne som ikke er over 1,55 høy. Jeg er vandt med å være den laveste voksne uansett hvor jeg går nesten[:D] Heldigvis har det aldri plaget meg at jeg er så liten...[:D]

Back
Topp