Hvor mye veier dere?

Gullgutten

Elsker forumet
Bare lurer om jeg er den einaste "dundra" her inne..[8D][&:][&o]
Har ennå 10kg igjen fra sist graviditet og veier nå 92!!!!!! kg[:(]
Kommer jo til å bli smellfeit før dette svangerskapet er over. Er konstant sulten og må spise for ikke å bli kvalm, og appetitten er det slettes ikke noe å si på[:-]
Bare lurer litt hvordan det ligger ann m dere andre[:)]

Har gått opp 3,2 kg siden jeg fant ut at jeg var gravid, veier nå litt over 88...

spiser for det meste sunt (mere nå enn før) og allikevel tyter det utover her... [:'(][:'(][:'(][:'(]
fikk beskjed i går om at noen går opp veldig mye i begynnelsen og andre ikke.

for mye[8D] men ska trimmes til de grader etter fødsel[:D] og ska MAX gå opp 10 kg. og de er jo ikke umulig...[:)]

veier 56kg

63... 9 kilo mer enn før forrige svangerskap [&o]
Og da la jeg på meg 26 kilo [8|]

62 kg. Gikk ned mellom ikm og el til 60. Har gått opp igjen to kg [:D] jaja:P

ORIGINAL: turteldue

ALT FORMYE...

you are not alone!!!

Veide 53 kg når jeg ble gravid, har ikke turd å gå oppå vekten siden[:-]
Veide 56 kg sist jeg var gravid og gikk opp 10 kg, endte opp på 48 kg etter 7 mnd med fullamming..
Så til alle dere som er redd for å legge på dere, amming er tingen[8D]
(er forresten 167 cm høy)

Mellom 51 og 52. Eter som en hest for tida, så vekta går sikkert opp etterhvert

58 kg...men er lav, så om jeg legger på meg så vises det godt [:-]

Er 174 cm og veier vel rundt 55kg [:)]
Har ikke badevekt, men vurderer å skaffe det, så jeg kan følge med på hvor mye jeg legger på meg i månedene fremover.

Jeg er vel nokså normal[:)] 166 cm høy og 60 kg[:)] Jeg la på meg over 20 kg sist svangerskap, men klarte heldigvis å kvitte meg med alle kiloene og vel så det[:)]

Veier 61 kg, har gått opp 3! Forrige svangerskap starta jeg på 54 kg, og gikk opp til 64 [:)]

ORIGINAL: turteldue

ALT FORMYE...

Signerer denne... [:'(]

Jeg er 173 høy og veier 59 kg. La på meg 20 kg i forrige svangerskap, og klarte å bli kvitt 18 kg før jeg ble gravid igjen, så skal ikke klage på det.[:)] Håper jeg ikke legger på meg like mye i dette svangerskpet, holder med 10-12 kg.[:)]

jeg kommer nok til å se ut som en ball[;)]
Jeg veide 77 når jeg var på første legetime 4 uker på vei, fare for at jeg har lagt på meg etter det..
Men jeg prøver å ikke tenke så mye på det nå.. får ta sikkelig trening når jeg har fått nurket, planer om å trene i svangerskapet også men har til nå vært for trøtt til å orke noe etter jobb[:@]

Back
Topp