Hvor mye våkentid?

Trylletrollet

Elsker forumet
Aprilbarna`15
Hvor mye er babyene deres våkne i løpet av dagen?

Lillen her er nå 9 dager og synes ikke det er mye våkentid (vet ikke hva som er vanlig egentlig;)) Han er litt våken etter duppen, før det blir amming og han sovner igjen. Våken i blikket og følger med, men det er bare små stunder i løpet av dagen:)

Det er nok helt normalt! Noen kan sove 23 sv 24 timer i døgnet :) våkentida kommer etterhvert! Men økedøgna er slitsomme.. Mi var våken nesten hele dagen i går og ville bare puppe...

Våken under stell, og på kvelden er det en del "puppe-mas". Ellers bare våken for og amme :p

Veldig lite, men blitt litt mer de siste dagene.. har et par timer på morgenen han er mer våken :-) 15 dager idag

Det er veldig varrierende her. I dag har hun vært våken i flere timer, titter og følger med på det som skjer rundt. I går sov hun stort sett hele dagen og jeg måtte vekke henne og holde henne litt våken på kvelden i håp om at hun da ville være trøtt til natten igjen.

Her sover han stort sett hele døgnet, våken ved bleieskift og for å få mat. :) Men han har begynt å være veldig urolig i 3-4 timer på kvelden.. Men det tror jeg er pga magevondt.. :(

Her sover han stort sett hele døgnet, våken ved bleieskift og for å få mat. :) Men han har begynt å være veldig urolig i 3-4 timer på kvelden.. Men det tror jeg er pga magevondt.. :(
De aller fleste babyer er litt urolige på kvelden. I følge ammehjelpen er dette fordi de skal spise seg opp for natta. Så derfor vil de helst bare ligge på puppen... I flere timer og finner ikke helt roen!

De aller fleste babyer er litt urolige på kvelden. I følge ammehjelpen er dette fordi de skal spise seg opp for natta. Så derfor vil de helst bare ligge på puppen... I flere timer og finner ikke helt roen!
Leste det, men her begynner uroen rundt måltidet kl 18-19, og vedvarer utover kvelden. Han viser ingen tegn til å være sulten, i tillegg til at han kniper igjen munnen når jeg prøver med flaske.. :(

Back
Topp