Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Almalexia
ORIGINAL: Krista
Åhhh.. Leste nå at det var til sammen. Haha.. Da har vi rundt 40 000kr, han er student/jobber for tiden men etter det er det tilbake til nordsjøen og da har vi litt mer.
åja... skrev bare for meg jeg...
blir vel ca 30-35 med begge, ingen av oss har noen lukrativ jobb, men vi klarer oss fint i allefall
Åhhh.. Leste nå at det var til sammen. Haha.. Da har vi rundt 40 000kr, han er student/jobber for tiden men etter det er det tilbake til nordsjøen og da har vi litt mer.
åja... skrev bare for meg jeg...
blir vel ca 30-35 med begge, ingen av oss har noen lukrativ jobb, men vi klarer oss fint i allefall
Man trenger ikke noe lukrativ jobb i grunnen, syntes vi lever greit nå jeg også.. (men hadde ikke skadet oss om vi hadde hatt paris hilton bankkonto.. [:D]
Jeg sitter å venter på at min ukjente onkel/tante i amerika skal ta kvelden, så jeg kan arve masse millioner, he he he
Eller at jeg skal få 7 rette på lottoen, som jeg ikke tipper....
ORIGINAL: Stine87
4-5000kr[&:] ikke akkurat millionær[8D]
Får du dekt husleie eller noe slikt?
ORIGINAL: 2.barns.mamma
970 * 2 e d einaste vi har før tia.. takket være det så alt for snare aetat, nav heter d vell kanskje nå ja[:@] ventet på dem siden november 06... bynn å bi lei!!
og hvordan overlever du på det?