Hvor mye utbetalt?

kun sambo som jobber,så jeg har bare barnetrygd+kontanstøtte. men han tjener vel ca 50-60.000 pr mnd.av og til mer.

ORIGINAL: Almalexia

ORIGINAL: Krista

Åhhh.. Leste nå at det var til sammen. Haha.. Da har vi rundt 40 000kr, han er student/jobber for tiden men etter det er det tilbake til nordsjøen og da har vi litt mer.

åja... skrev bare for meg jeg...

blir vel ca 30-35 med begge, ingen av oss har noen lukrativ jobb, men vi klarer oss fint i allefall

Man trenger ikke noe lukrativ jobb i grunnen, syntes vi lever greit nå jeg også.. (men hadde ikke skadet oss om vi hadde hatt paris hilton bankkonto.. [:D]

Jeg får 14 500 (det er 80% da, vanligvis får jeg ca 17 500) og sambo får vel 18 500

Dere som har 900-5000kr i måneden, får dere bostøtte eller noe slikt?

970 * 2 e d einaste vi har før tia.. takket være det så alt for snare aetat, nav heter d vell kanskje nå ja[:@] ventet på dem siden november 06... bynn å bi lei!!

Åhhh.. Leste nå at det var til sammen. Haha.. Da har vi rundt 40 000kr, han er student/jobber for tiden men etter det er det tilbake til nordsjøen og da har vi litt mer.

åja... skrev bare for meg jeg...

blir vel ca 30-35 med begge, ingen av oss har noen lukrativ jobb, men vi klarer oss fint i allefall

Man trenger ikke noe lukrativ jobb i grunnen, syntes vi lever greit nå jeg også.. (men hadde ikke skadet oss om vi hadde hatt paris hilton bankkonto.. [:D]

Jeg sitter å venter på at min ukjente onkel/tante i amerika skal ta kvelden, så jeg kan arve masse millioner, he he he
Eller at jeg skal få 7 rette på lottoen, som jeg ikke tipper....

Haha.. samme som meg. Drømmer om hva jeg skulle brukt penger på vis jeg hadde blitt lotto milionær, men har aldri tippet.. hahaha..

ORIGINAL: Stine87

4-5000kr[&:] ikke akkurat millionær[8D]

Får du dekt husleie eller noe slikt?

nei gjør ikke det, men så ikke før etterpå at det var tilsammen, så vi har ca 16 000 tilsammen i mnd.
 Jeg kan bare jobbe kveld og helg siden vi ikke har bhg. plass eller dagmamma enda, men er bare ekstrahjelp, så har ikke noen faste kvelder i uka å jobbe..må bare ta det jeg får og noen ganger får jg jobbe 3 kvelder i uken, andre uker ingenting, så det blir ikke mye penger av det.

vi har 44000 tilsammen hvis ingen av oss jobber overtid

Jeg får 7000 kr. + det jeg jobber ekstra. Mellom 2-5000 tusen. Og sambo har mellom 17-20 000.

LITT UNDER 15 000. JEG ER FORNØYD! 80%

jeg 12 sambo 25

ORIGINAL: mamma`n_til_thea

ORIGINAL: 3 *små engler*

Vi har ca 32 000 til sammens utbetalt...  Men hvor blir de av..??[8|]

hehehe *vrir meg av latter* hvor blir de av ja.. lurer jeg også på !!

fårstår ikke jeg heller[:'(]

vi har litt over 40 000 utbetalt ,noen mnd.mye mer,mannen jobber endel natt og overtid innimellom ettersom det trengs.[:)]

Vi har ca 45 - 50 000,- utbetalt i mnd.

ORIGINAL: 2.barns.mamma

970 * 2 e d einaste vi har før tia.. takket være det så alt for snare aetat, nav heter d vell kanskje nå ja[:@] ventet på dem siden november 06... bynn å bi lei!!

og hvordan overlever du på det?

må gå på sosialen en gang iblandt... er det værste jeg har gjort i hele mitt liv, men kan jo ikke sulte heller.

Ligger vel på totalt 19000,-

Back
Topp