Hvor mye tror dere jeg veier? *bilde* Oppdat. med svar.

97 kilo.

da er vi like tung, men jeg er myyyye større i omfang enn deg - gravid eller ikke

ORIGINAL: Anna Anka

75-80??? Føler meg veldig på viddene her...[X(]

Haha... jeg suuuger i å gjette vekt!! Vi er omtrent like høye, kan ikke tro du veier nesten dobbelt så mye som meg[:-][8|]...

Hadde aldri gjettet over 90 iallefall...

ojj,hadde aldri trodd du veide 110 kg!!![:o]
syns du har fin figur, skulle gjerne likt å hatt litt mere over rompa ogh låra selv[;)]

Beinbygning har ingenting å si, skiller noen 100 gram på lett og tung.
Men muskler derimot..[:)]

ORIGINAL: Destiny85

Beinbygning har ingenting å si, skiller noen 100 gram på lett og tung.
Men muskler derimot..[:)]

Veit ikke om det er så mye muskler i denna kroppen jeg, er sikkert noe men... [8D][&:]

det ser faktisk ikkje ut som du veie 110kilo!

eg er like høy som deg, og trur eg hadde sett ekstremt mye større ut hvis eg hadde over 40 kilo mer enn nå..

så flink du er som trener og står på.
en på jobben (sånn 30 år og coladrikker) var 130 kilo. bestemte seg på dagen, og gikk ned over 30 kilo på et år. stå på!:) spinning, svømming og sunn mat[:D]

Det hadde jeg aldri trodd! Ikke rart dette BMI greiene er på trynet![:-]

ORIGINAL: lykkeligmamman

det ser faktisk ikkje ut som du veie 110kilo!

eg er like høy som deg, og trur eg hadde sett ekstremt mye større ut hvis eg hadde over 40 kilo mer enn nå..

så flink du er som trener og står på.
en på jobben (sånn 30 år og coladrikker) var 130 kilo. bestemte seg på dagen, og gikk ned over 30 kilo på et år. stå på!:) spinning, svømming og sunn mat[:D]

Takk for det[:)] Blir 30 år neste måned og bestemte meg vel på dagen jeg også. NOk var nok liksom. Så nå håper jeg bare at jeg klarer å stå løpet ut. Vil klare å være en sunn og sprek mamma for de to herlige gutta mine[:)]

ORIGINAL: forvirretmor

Det hadde jeg aldri trodd! Ikke rart dette BMI greiene er på trynet![:-]

Ja ikke sant. Jeg har vel noe oppimot 39 i bmi og det er jo alvorlig fedme eller noe.. Ikke veldig oppmuntrende!

Back
Topp