Hvor mye tjener du?

123 000 i 50 % stilling. Assistent i bhg, 6 års ansiennitet. Eg har dog ein del andre inntekter, så løna er berre ca 1/3 av inntekta no for tida.

Ca 437 000 som pedleder. Men er med tilleggsutdanning. 10 års ansiennitet.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Finnes ingen andre stillinger i samme firma du kan bytte til da? Trodde de var behjelpelige med slikt i statlige firma? :)

650.000-700.000 i året. Drosjeeier.

Kan jeg få spørre om hva du har av utdannelse? Og hvordan du gikk frem?
Jeg vurdere nemlig å søke meg inn i skolen, men syns det er litt vanskelig og ettersom jeg ikke har noen fag innen yrket. Har en bachelorgrad i en helt annen bransje.

Har to eksamener før jeg er ferdig utdannet adjunkt. Ingen annen utdannelse på høyere nivå.
Jeg sendte bare inn vikarskjema til kommunen, og har jobbet litt som timevikar under utdannelsen. Etterhvert har jeg fått mer og mer, og nå jobber jeg 100 % for ei som er sykemeldt.

Skolene rundt om trenger vikarer, så det kan være veien å gå. :)

Jobber innen IT, ca 600 000 i året

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Har to eksamener før jeg er ferdig utdannet adjunkt. Ingen annen utdannelse på høyere nivå.
Jeg sendte bare inn vikarskjema til kommunen, og har jobbet litt som timevikar under utdannelsen. Etterhvert har jeg fått mer og mer, og nå jobber jeg 100 % for ei som er sykemeldt.

Skolene rundt om trenger vikarer, så det kan være veien å gå. :)

Ja jeg har jobbet litt som vikar, og tenker å fortsette med det ved siden av den andre jobben min etter permisjonen også. På sikt håper jeg at jeg kan få jobbe fulltid i skolen :) har og vurdert P sette meg på skolebenken igjen, men det er både skummelt med tanke på økonomi og det å få tid til det med 3 barn :)

Assisterende butikksjef i klesbutikk, 275 000 i året 80 % stilling. Jeg jobber stort sett mer enn det, men får timebetalt, og jobber ikke gratistimer.

318 000 sekretær sykehus 0 ansinitet

Sent from my LG-P990 using BV Forum mobile app

Er frilanstolk, dette er første halvåret jeg egentlig skulle jobbe fullt, men markedet er ganske labert. Har lønnstrinn 25 o_Oog veldig variert utbetaling

Har du en eller flere drosjer? Kjører du selv eller er det andre som kjører for deg?
Har ein bil og kjøre sjøl. 650.000-700.000 e da eg sitte igjen med etter alle skatter og avgifter e betalt :P
Bur på bygdå, så her e da skiftordning, der me har vakttelefon kvar vår dag i løpet av veko. Jobbe 2 helger og har 3 helger fri.
Fekk ikjke løyvet før no i sommar, så da blir stas med denna flotta inntjeningo t neste år ;)
Merke allerede no at me har da mykje romsligare økonomisk :)

Når jeg er ferdig utdannet, er gjennomsnittlig lønn på 447 600 kroner i året.

Ingenting, da jeg er student.
Men som nyutdannet ingeniør er startlønna er ca 450.000 kr i året.

Begynner på 410000 som ferdigutdannet vernepleier

Sent from my iPad using BV Forum

Nyutdannet, 450 000 :)

Back
Topp