Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mener det sto et sted 6-8 bodyer osv... Jeg selv har nok for mye i 56 f.eks. Tenker det er kjekt å ha 6-8 av alt iallfall fra str 56. 50 har jeg ikke noe enn så lenge, forrige baby var 43 cmHvor mye trenger man av hvert plagg og str til babyen?
Jeg brukte aldri strømpebukse på førstemann jeg fikk i 14. Synes myke bukser satt mye bedre. Har vel også noe med at jeg synes bukser er finere på gutter. Regner med det blir litt mer strømpebukser på lillesøster. Tar gjerne mot tips om gode merker, som sitter godt[emoji4]
Ble heller aldri glad i omslagsbodyer, det ble så mye stoff og knapper. Samboer kneppet de alltid feil [emoji23] body med god åpning i halsen var best synes jeg. Gjerne slik med overlapp på hver skulder.
Jeg fikk en skikkelig gulpebaby og kunne gjerne skifte body 3-4 ganger om dager, så jeg hadde mye klær til han de første månedene.
Start gjerne med 6-8 bodyer og samme antall bukser og prøv deg frem på hvilke som passer din baby best før du fyller på [emoji4] blir også antakelig en del gaver.
Mens jeg hater omslagsbodyer. Mannen evner ikke å få de på uten hjelp, og jeg synes vanlige bodyer er helt kurrante.Et tps, er å kjøpe bodyer med knapper i siden. Det å tre en body over hode til en nyfødt er ikke noe kjekt. Omslagsbodyer er gull.
Og det er lurt å styre unna ting med hette, da det er ekkelt å ligge på når de bare ligger i starten