Hvor mye stoler dere på kjønnet de sa på ultralyd?

enda.en.skatt

Elsker forumet
*MIA*
Jeg var på ultralyd i går! Alt sto bra til med min søte lille <3 Legen sa at han så ingen penis, og viste oss to streker som skulle indikere kjønnslipper.. Han sa også at han ikke var helt sikker, men kunne si at det var vertfall med 75 prosent sikkerhet en liten frøken!

Kan jeg kjøpe noen rosa plagg, eller bør jeg da vente? :-P
 
Så rart... Her så vi tre streker, som er kjønnsleppene.. Og fikk vite det var ei jente.
Men den samme beskjeden som i går, fikk vi sist også. Og da kom det ei jente.

Æ stole på resultatet vi fikk i går også. 

Men tenke at det va rart at dåkker fikk to streka, vi fikk tre, og så e det det samme.. Men det kan kanskje være pga ultralyd-apparatet. Hmm.. 
 
Siden vi også fikk den se lille tuten veldig tydelig, tassen var ikke akkurat sjenert og lå og viste seg frem ;), så føler vi oss helt sikre på at vi venter gutt! Men hadde vi ikke kunnet se det selv med egne øyne så hadde vi sikkert ikke følt oss helt sikre vi heller :)
 
Vi fikk se to streker og beskjed om at det er 98% sjanse for at det er ei jente, så det stoler vi på :)
 


molefonken skrev:
Sikkert normalt med både to og tre! spørs vel om en ser sprekken i tilleg til kjønnslippene det :P


Det kan nok være det. :) 
 
Jeg så selv på ulskjermen att det var en tissekone der,samme gjorde jeg da jeg var på ul med storesøster. Er så heldige vi at vi aldri får se hode eller ansikt,bare rett på tissekona. Så her er det ingne tvil! :) Jeg tror du trygt kan kjøpe rosa klær :) Og du kan jo vente en mnd tid og ta en ny ul (som du må betale for selv) for å sjekke skjønn så du er sikkrere :)
 
Jeg stoler helt på kjønnene de sa, men jeg hadde også sett kjønnet på begge før det ble "avslørt". Var ingen tvil hos oss iallefall. Nå hadde jo vi muligheten til å sammenligne 2 kjønn rett etter hverandre, og det var veldig lett å se forskjellen. Vi så også bare 2 streker på jenta, mens på gutten fløt tissemannen i vannet, og det var ingen antydning til noe strek å se på han :) Så dersom dere så 2 streker og ingen tydelig guttetiss, så hadde jeg sprunget avgårde på rosashopping ;)

Og gratulerer så mye med ei lita jente i magen!!
 
her var det ingen tvil om at det e en gutt som ligger i magen. så det tydlig at det var en tut der..
hvis de sier det e jente ville eg stolt på det.
 
Her så vi det KLART og tydelig i alle fall, men nå er det kanskje lettere å se gutt enn jente.
 
Takk for svar snille damer! Da tror jeg at jeg tørr å si at vi skal gå en liten jente<3 inntil det motsatte er bevist vel å merke :-p jeg er ubeskrivelig lykkelig over at jeg skal få en frisk liten prinsesse:-) alt såg vertfall veldig bra ut sålangt:-)>
 
100% denne gangen. Vi så tuten på lillebror før hun som tok UL på oss fikk sagt noe! hehe. Ingen tvil her i gården :P
 
Jeg stoler på det.. så tuten til lillegutt :D hehe.. men er fremdeles merkelig for vi var så sikre på at det var jente i og med at alt var likt som forrige gang :D hehe.. 
 
Jeg stoler 99,9999999% på at kjønnet stemmer. Vi så tydelig tissefant og pung, så hvis det er jente må det nesten være en misdannelse..
 
Jordmor viste oss ingen streker, men hun sa det var jente, så jeg har allerede startet shoppingen
 
Grarulerer med jente i magen! :) Vi kunne tydelig se en tissefant når vi var på ul med kommende storebror. Denne gangen så vi ikke det, men de hvite strekene. Så vi stoler på at vi får jente denne gangen. Jordmor sjekket fra alle mulige vinkler, og var bombesikker på ei jente.
 
Jordmor var veldig sikker på at det er en liten jente i magen her, så stoler på at det er korrekt
 
jordmor virket ikke helt sikker. Hun ville ihvertfall ikke at vi skulle være det. Hun sa det så ut som jente, og når jeg spurte om jeg kunne male rommet med rosa stjerner sa hun at det er tidlig ennå!!!! senere sa hun, jo du kan nok handle rosa....

Så var ikke helt overbevist, sa ikke hva hun så heller som noen har gjort til dere. Ny ul neste torsdag - hos en som er ganske sikker på at hun kan se kjønnet nå!
 
Jeg stoler 100% på kjønnet som jordmor sa. Har fått konstantert det 2 ganger nå, samt
at andre gangen så jeg det selv uten at de sa noe. Lillegutt var veldig villig til å vise fram utstyret sitt :)
 
Jeg stoler blindt på jordmora ;) Forrige gang sa hun at hun var nesten 100% sikker på at det var jente, og det stemte det. Nå sa hun at det var en gutt uten å sette spørsmålstegn ved det, og viste oss kjønnsorganet så jeg stoler på at det er lillebror som kommer denne gang :)
 
Back
Topp