Babyene per måltid? Lille jenta går ikke nok opp i vekt og skal begynne å gi henne litt flaske innimellom. Nå har hun drukket 0,5 dl mme og ligger nå på puppen. Er ikke så mye mat i puppen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har det helt likt! På natta og på morra er jeg sprengt og hun blir god og mett da får begge puppa,men på dagen og spesielt på kveldstid sliter jeg. Hun fikk første mme måltid idag med puppen og hun har vært så fornøyd og glad og det er godt for meg å ikke amme meg tørr hver 2.timeJeg har delammet siden fireukerskontrollen, fordi vesla ikke la på seg nok. Vi lager etter det som har stått på pakka, 120ml, som hun får ca hver fjerde time, nå de siste to flaskene har hun bare drukket halvparten. Hun dytter flasketuten ut av munnen med tunga når hun er mett. Jeg legger henne til puppen før jeg lager flaske - noen ganger kan det gå rimelig heftig for seg! Hun blir veldig sulten til tider. Men om natten ammer vi bare, én gang på natta og én gang tidlig på morgenen. Har masse melk om natten, og hun sover godt på kun pupp. Om dagen har jeg ikke nok. Rare greier. Veldig glad for at jeg ikke har mistet melka, det holder tarmene fint i gang, og bæsjen ser ut og lukter akkurat som morsmelkbæsj
Jeg har det helt likt! På natta og på morra er jeg sprengt og hun blir god og mett da får begge puppa,men på dagen og spesielt på kveldstid sliter jeg. Hun fikk første mme måltid idag med puppen og hun har vært så fornøyd og glad og det er godt for meg å ikke amme meg tørr hver 2.time
Jeg mista melka helt med førstemann, nesten på dagen, når han var rundt 6 mnd. Regner ikke med jeg klarte å fullnamme henne her mer enn det uansett, men å ikke ha nok allerede nå er litt kipt for mamma hjertet...Haha, jeg trodde jeg var unik! var en blandet følelse for meg å gi den første flaska; et lite "nederlag" å gi opp fullammingen, men deilig å se at babyen var METT for en gangs skyld! Jeg er ganske sikker på at jeg nok aldri får til å fullamme vesla, men hun skal få så alt jeg har! Pumper du noe, eller har du tenkt til det?
Jeg mista melka helt med førstemann, nesten på dagen, når han var rundt 6 mnd. Regner ikke med jeg klarte å fullnamme henne her mer enn det uansett, men å ikke ha nok allerede nå er litt kipt for mamma hjertet...
Skjønner veldig godt hva du mener med mett og fornøyd baby! Sett liksom en annen glans i øya hennes idag hehe! Og først nå er ho sulten igjen, 4 timer etter,veldig uvant!
jeg har ikke pumpe og kommer nok ikke til å gjøre det nå. Må er det tilvenning med flaske og mme for oss begge. Pappa er nesten litt for fornøyd,får han endelig deltatt i amminga som han sier ;-p
Hun bruker smokk,så burde ikke ta så lang tid å venne seg til flaska hadde et veldig søtt skeptisk uttrykk når pappa ga henne mat ♡♡♡Man kan vel ikke gjøre bedre enn sitt beste! Fornøyde babyer er målet, og når man ikke målet uten litt morsmelkstillegg så er det bare sånn da får vi heller takke og bukke for det fantastiske morsmelkstillegget vi har nå til dags, og nyte de nydelige, blide små <3
Ikke bare bare med flasketilvenning, nei... Vi er heldige med veslemor, her går alt i munnen hun går fra puppen til flaska til smokken og tilbake igjen med et smil!
Her virker det som pappa syns det er min oppgave å gi flaske óg! Men jeg tilbyr han alltid, når han er hjemme han gjør det jo, men tror han er litt redd for å ikke ta tegnene på når hun er mett As if! Hun spytter ut flaska og raper som en mann når hun er mett akkurat som mora si
Der har vi og vært i over 2 uker,eting hver 2.time og aldri skikkelig mett. Hærer ar magen hennes rumler :-S og at vekta gikk litt ned, så prøver vi litt flaske! Deilig å ha 4 timers intervallerHørtes egentlig herlig ut. Føler ikke jeg får mye egentid når jeg ammer. Han er jo sulten etter 1 time
Får se hvordan det står til med vekta den 14Der har vi og vært i over 2 uker,eting hver 2.time og aldri skikkelig mett. Hærer ar magen hennes rumler :-S og at vekta gikk litt ned, så prøver vi litt flaske! Deilig å ha 4 timers intervaller
Hørtes egentlig herlig ut. Føler ikke jeg får mye egentid når jeg ammer. Han er jo sulten etter 1 time
Er noen uker siden jeg veide han sist nå, men han har jo lagt på seg. Mye for kosen at han skal ammes også tror jeg. Blir fort sutrete når jeg holder hanSamme her Heldig hvis vi klarer å drøye det til 1,5t. Legger godt på seg da, til tross for at jeg synes det er litt lite melk til tider.
Er noen uker siden jeg veide han sist nå, men han har jo lagt på seg. Mye for kosen at han skal ammes også tror jeg. Blir fort sutrete når jeg holder han