hvor mye spiser du til frokost?

Dollface

Forumet er livet
VIP
før - på sånne dager som dette (til hverdags orker jeg ikke frokost om morran..) så kunne jeg spise 3 skiver ++..
Nå har jeg fått det for meg at de nye skive-knekkebrødene fra wasa er snadder med gulost og kaviar på, men da orker jeg bare ETT og kanskje en liten yoghurt etterpå... [8|]

Tror kroppen min hadde godt av en kvalmhelg jeg.. for denne uka har jeg hatt en skål med smågodt stående urørt i skapet... den er ikke rørt ennå...

ORIGINAL: Oline

ORIGINAL: Dollface™

før - på sånne dager som dette (til hverdags orker jeg ikke frokost om morran..) så kunne jeg spise 3 skiver ++..
Nå har jeg fått det for meg at de nye skive-knekkebrødene fra wasa er snadder med gulost og kaviar på, men da orker jeg bare ETT og kanskje en liten yoghurt etterpå... [8|]

Tror kroppen min hadde godt av en kvalmhelg jeg.. for denne uka har jeg hatt en skål med smågodt stående urørt i skapet... den er ikke rørt ennå...

Du er sikker på at det ikke er noe mer alvorlig som feier deg en kvalme, da?[8D]

Når jeg skal på jobb spiser jeg to knekkebrød i bilen.
Til nå har jge drukket en kopp te.
Blir vel snart et knekkebrød eller to

jeg er nok alvorlig syk - dødssyk tenker jeg [8D]

hm nå må jeg ete noe så fort jeg står opp,men når jeg ikke er gravid spiser jeg ikke før jeg har vært oppe i tre timer el no,da var det ett glass med melk og en sigg som var frokosten[:-]
fy søren så sunn jeg har blitt etter at jeg ble gravid gitt,spiser alltid frokost og spiser masse frukt,ikke røyker jeg lenger og godteri er blæææh,hm bare kjipt at det er uungåelig og legge på seg nå da[&:]

2 brødskiver , 1 glass vann og en kopp te.... og selvfølgelig, holdt på å glemme 2 kapsler med møllers dobbel...hehe[:D]

Før spiste jeg som regel 3 skiver til frokost men har kuttet ned til 2 - pluss et fiberrikt klibrød som gir god metthetsfølelse[:)] Og så har jeg en kopp med te.

I dag har vi spist brødskive med omelett.

Til vanlig lager jeg meg en toast eller noe, før jeg fikk barn spsite jeg aldri frokost, men nå tror jeg at jeg vil sulte ihjel om jeg ikke spsier frokost tidlig. De dagene jeg er på jobb spiser jeg ofte ett par knekkebrød med brunost på jobb.

2-3 skiver brød... Av og til ett eple eller en banan i tillegg..

Så godt å høre at du er i bedre form!
I dag spiste jeg 3 brødskiver med eggsalat. Matlysten er i full annmarsj.
Vanligvis klarer jeg meg med 2 knekkebrød.

to knekkebrød....av og til en yoghurt også.

2 skiver, ett grass eple nektar og en kopp kaffe...

eller

en shake herbalife

spiser en frukt on en skive med pålegg[:)]
eller en yoghurt og en frukt.
er ikke så glad i frokost,men vet jeg må spise det.
Spiser lunsj 3 timer etter da blir det 2 skiver/salat/en skål gryn...

Dårlig matlyst så tidlig, så blir bare ett knekkebrød som regel..

2 brødskiver, 1 kopp kaffe og en dæsj juice

Er jeg heldig får jeg i meg en skive eller knekkebrød.... Eier ikke matlyst om morran, og orker ikke 'karateoppvisning' med ei skive brød[&:]

2 knekkebrød med brunost, en yoghurt, og en frukt![:)] 
Klarer ikke spise så my annet akkurat nå![:)] 
Nam.... Brunost![:D]

Spiser ikke frokost.. Har aldri klart det, blir dårlig resten av dagen..[&o]

Back
Topp