Nå har vi prøvd med grøtpulver i melka... 1,5 ss på 200 ml mme, får se hvordan det går med magen og sulten fremover.
Lagde du større hull i flaska?
❤ Gutt født 27 juni ❤
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå har vi prøvd med grøtpulver i melka... 1,5 ss på 200 ml mme, får se hvordan det går med magen og sulten fremover.
Lagde du større hull i flaska?
❤ Gutt født 27 juni ❤
Min veier ca 5, 5 kg og han "spiser" rett over 1 l nan i døgnet.
Hovedregel for jevn vektøkning er vel 15 % av kroppsvekta? Min skal ha 825 ml/døgnet for å legge på seg, men sluker mer enn det. Det er vekta man skal måle etter, ikke alder tror jeg.
Lillebror 24. juli
Neida, brukte MAM-tut str 3 på flaska.
Det virker ikke som han ble så mye mettere selv med tykkere melk, så jeg prøvde å gi grøt rett i munnen. Han elsket det Ga 2 ts, og det gikk ned uten problemer, så vi må prøve oss litt frem hva som funker best; i melka eller som tillegg til melk.
Han er 2,5 mnd, født 10.juli. De siste 3 kvelder har han fått et par t-skjeer grøt for å bli fornøyd. I går drakk han 1,1 liter erstatning på dagen så jeg skulle se på kvelden om han kanskje ikke hadde behov for grøt. Men en halvtime etter siste flaske var han misfornøyd igjen, fikk grøten og var strålende fornøyd. Har bestilt ekstra vektkontroll på mandag bare for å se om han sprenger kurven sin eller ikke.
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Å så fikk jeg beskjed av hs nå at jeg kunne begynne , når han drikker så mye var det tegn på at han trengte mer mat
❤ Gutt født 27 juni ❤
Så bra, håper jeg får samme beskjeden så det føles litt mer rett å dytte grøt i en liten baby
Så bra, håper jeg får samme beskjeden så det føles litt mer rett å dytte grøt i en liten baby
Oppløftende hos hs, han følger sin egen kurve litt over gjennomsnittet. Er på samme streken som ved fødselen. Han var nok bare en av de som trengte litt ekstra
Hva sa dem om grøt? han her ligger godt i sin kurve, men på lengden i forhold til alder er det stor forskjell laaang gutt ama var sånn jeg også, å det er fint han arvet det
❤gutt født 27/6❤