Hvor mye sover babyene deres?

Ønskedrøm

♡ mamma til tre skatter ♡
Septembermødre <3
Lillemor her sover så innmari mye, kan ikke huske mine to andre sov så mye :) Hun er 5 1/2 uke.
Her er hun våken en periode på maks 1 1/2 - 2 t på en dag, ellers kun i forbindelse med amming, hvor hun sovner ved puppen og frem til neste måltid.
Flere som sover så masse enda?

Min sover masse på dagen, men lite på kvelden. Så fra 19 til 23 er han stort sett våken. Men elles så sover han stort sett hele tiden, våken for mat og skift. Dette varierer selvsagt, har dager han sover veldig lite også. Han er straks 7 uker

Lillegutt sover veldig lite for tida. 2 ×3 timer om natta, og ellers kun små lurer på 20-30 minutter. De siste dagene har han ikke sovet mer enn 7-8 timer tilsammen i døgnet. Kontroll på helsestasjonen i dag, håper virkelig hun har noen gode råd!!!

Det går litt opp og ned, men hun er generelt mye våken. Våken 1-2 timer, og så sover hun 1-2 timer. Sånn går det stort sett hele dagen helt til vi skal legge oss.

Her varierer det veldig fra dag til dag. Men hun e stort sett våken fra 18-19 om kvelden til 22-24. Natten og variere veldig. Akkurat nå e hun blitt forkjølet, og merker hun sover i kortere perioder enn hun gjorde før.. Min e 7 1/2 uke. Håper snart på rutiner på soving, amming og legging på kvelden. Blir gal av å ikkje ha rutiner

Vår sover altfor lite på dagen :(

Sent from my iPhone using Tapatalk

Her er det veldig opp og ned. Han kan sove i over 2 t i strekk 3 ganger om dagen, men også bare 30 min 2 ganger om dagenpå natta skal han ha mat hver 2 t og er av og til våken 2 timer om natta

Kunne ønske jeg hadde sove-på-natt-barn!!! Du som har våken netter som vet hva jeg snakker om! Sukk! Får lissom ikke gladen av babytiden når det er så lite søvn... Dagen her er mellom 20 min til 3 timer søvn på dagtid (07-18) om man skal kalle det dagtid...
Hun kan sove 6 timer men det er fra 19-01... Har virkelig prøvd å snu det men går ikke... Å da vil hun ikke sove når hun først har sovet lenge. Så da er det våken netter! Noen tips for å snu sånn lang soving?
Har vekt,gitt flaske, stappet inn flaske og hørt på endeløs trøtte gråt... Våkner uansett å holder på til 06-07...

Kunne ønske jeg hadde sove-på-natt-barn!!! Du som har våken netter som vet hva jeg snakker om! Sukk! Får lissom ikke gladen av babytiden når det er så lite søvn... Dagen her er mellom 20 min til 3 timer søvn på dagtid (07-18) om man skal kalle det dagtid...
Hun kan sove 6 timer men det er fra 19-01... Har virkelig prøvd å snu det men går ikke... Å da vil hun ikke sove når hun først har sovet lenge. Så da er det våken netter! Noen tips for å snu sånn lang soving?
Har vekt,gitt flaske, stappet inn flaske og hørt på endeløs trøtte gråt... Våkner uansett å holder på til 06-07...
Det var sånn her også leeeenge.. Men litt etter litt har han snudd det selv! Så har ingen råd dessverre, men føler med deg! Håper det snur seg for dere! :)

Nnoen dager sover han to tre timer i strekk et par tre ganger daglig, andre dager, som i dag, er det kun små lurer på 15-30 min her og der..

Gutten min sover maks 2-3 timer om dagen, ekstremt sjeldent han sover så mye. Som regel bare en halvtimes tid på dagen:)

Halvtime om gangen her også (på dagtid)..

Sent from my iPhone using Tapatalk

Back
Topp