Hvor mye sover babyen?

Klarforbaby

Elsker forumet
Marsboerne 20 18
*Aprilbaby 2018*
Hvor mye sover babyen deres? Hun er 5 dager og sover sinnsykt mye! Sover i 3 timer, våkner og vil ha mat, spiser, sovner ved puppen (våknet igjen visst hun ikke er mett, spiser, sovner ved puppen osv), våkner, spiser, sovner..

Er kanskje våken 2-3 timer til sammen! Blir jo redd for at normer galt! Men jeg tror hun får nok mat - hun svelger i alle fall godt og lenge!

Skal ta en tur på helsestasjonen i morgen for å være sikker på at hun legger på seg.. Litt bekymret!

Har lest at nyfødte sover mellom 17 og 20 timer, men at det er variasjoner utover det igjen :)

Syns d høres ganske normalt ut jeg.

Min er 9 dager gammel og først nå er hun litt våken utenom spising, men ikke masse altså..

Ååh... Høres helt fantastisk ut :) vår første hadde kolikk og sov ca 10 timer i døgnet, så hååper mini blir en slik sovebaby denne gangen :)

Er helt normalt :) son her og. Ikke i går da var han ekstremt mye våken halv 11- 4 med maks 40 min søvn. Han hadde øke døgn. Normalt er han våken bare et par timer i løpet av døgnet..

I natt sov hun fra kl 01 til kl 06:30. Da voknet jeg av noen små lyder som sa at hun ikke lenger sov så tungt. Da sto jeg opp å skiftet på henne og ammet. Men vekket jo henne da, hun va ikke 100% våken. Så hun hadde nok sovet 30min-1t til om jeg hadde latt henne

Her har han vært mer våken de siste to dagene. Er ni dager nå. Den første uken var det sove og spise og intet annet.

Masse soving her også. 8 dg gmmel

Godt å høre at det er flere babyer som er slik :) Hun hadde lagt godt på seg i alle fall - så da var den bekymringen ute av verden! :)

Back
Topp