Hvor mye sex?

tullmusa

Forumet er livet
Nok et intimt og personlig spørsmål inne på sex-rommet vårt.. [;)]

Hvor mye sex har dere jenter? Èn gang i mnd, uka, eller flere ganger daglig kanskje?
Hva mener dere er passende mengde sex?


Vi har perioder med masse sex.. Gjerne flere ganger om dagen, og noen ganger kan det ta en uke, om ikke mer mellom hver gang. Men sånn gjennomsnittlig 3-4 gang i uka..[;)]
Syntes det er passende.[;)]
 
Mener du i svangerskapet nå? For da må jeg si NULL ganger[:@] Men sånn er det når man får forbud fra legen[X(]
 
før så hadde vi alt fra flere ganger om dagen til 1 gang i uka. Minimum 1 gang i uka.

Nå har vi ikke hatt sex siden slutten av juli!![&o]

Det var ei stund vi delte hus med andre, da hadde vi tv`n på rommet og vi lå i senga nesten hele dagen etter jobb. Må si at vi hadde ikke ofte klær på, så det var fort gjort og ta seg en runde til, så aldri en film helt ferdig før vi begynte på igjen og vi utforska og prøvde nye ting hele tiden. Det var tider det.[:)]
 
Jo, jeg tenkte sånn generelt.. Både før, i og etter svangerskap kanskje..?[:)]

Hehe! Jo, det er deilig å tilbringe dager i senga.. [;)]
 
Før jeg ble gravid var det 3 - 4 ganger i uka. Etter jeg ble gravid har jeg veldig lyst, men kvalmen stopper det fort...I helga var vi som kaniner igjen, flere ganger daglig (da var det 1 mnd siden sist!) Men nå er formen dårlig igjen, så mannen min frykter at det blir 1 mnd til neste gang!
 
Hum før jeg ble gravid var det vel en gang i uka sånn ca. Nå har vi ikke hatt sex på to månder![&o] Begynner å bli litt frustrert. [:(]
 
samboer er uke pendler.. så det blir kun i helgene.. so då må eg vel sei 1-2 ganger i veka!!
 
Etter jeg ble gravid har jeg veldig lyst, men kvalmen stopper det fort...


Samme her. Og så ble den lille inni der veldig nysgjerrig, og full av aktivitet han og, det var ikke jo så "hot" at det gjorde noe.. Men lysten er jo der, så det blir noen kjappe på egen hånd innimellom. Skal nok komme sterkere tilbake etterhvert..
 
Tror det er varierende fra uke til uke, men sånn gjennomsnittlig 1-3 ganger i uka. Går det over 1 uke mellom merkes det på humøret [:D] .
 
Så glad jeg er over den fasen der man prøver så hardt at all sexen blir etter klokka, kalenderen, temperaturen og alt det der.

Sender godtanker til alle prøvere der ute!

Men til vanlig - tja, varierende, men ganske skuff hvis det gikk ei hel uke uten, da var vi nok skikkelig sure på hverandre eller noe.
 
Før svangerskapet hadde vi d flere ganger om dagen....når jeg ble gravid gikk jeg rundt å var nesten konstant kåt,men han hadde ikke så lyst,ialle fall ikke på slutten...etter fødselen har d blitt til at d blir 2-3 ganer i uka,har lyst til å gjøre d oftere men jeg er så sliten å trøtt at når jeg først legger meg har jeg bare lyst til å sove[&o]
 
Prøver å få gitt typen min det iallefall en gang i uken.. som dere vet så er ikke sexlysten min på høygir for tida..
 
En gang om dagen. Kan selvfølgelig glippe noenganger, men vanligvis hver dag.
 
pleier vanligvis å ha det 3-4 ganger i uka.. men nå er jeg inne i en periode der jeg har NULL interesse fr sex, så nå er det vel snart 2 mnd siden sist [:@]
 
Før var det sikkert 4-5 ganger i uka, men nå eier jeg ikke interesse for det lenger, virker ikke som han heller er noe spesiellt gira.. [8|]
Håper at det tar seg opp igjen snart...!
 
hmm før thea kom til verden så var det vel 3-4 ganger i uka. men nå så går det ikke. men når vi kan ha sex igjen jobbes det for fult her i huset [;)]
 
det varierer så mye...noen perioder har vi det hver dag mens andre ganger kan det gå en uke mellom hver gang.men aldri mondre enn en gang i uka.som oftest 3-4 ganger i uka.
 
nå har nå aldri jeg hatt problem med å bli gravid... men de sier nå at hvis du prøver for mye, og tenker for mye på det, så tar det lengre tid..[:D] (hvertfall det siste)[;)]
ORIGINAL: angelina

til vanlig...hmm... ca 2 ganger i uka kanskje??
men nå, midt i prøvetiden så er vi vel oppe i en gang pr dag....
noen gode råd for å bli gravid?????
 
Har sex fra 2 ganger om dagen, og opp til hver tredje dag. [:D] Jeg maser om sex hver dag, men samboer er sliten for tida [&:]
 
Nesten hver dag,visst ikke annenhver dag[;)] Går ikke lengre enn det![:D]
 
Back
Topp